Jeg lever endnu…

Hej alle I skønne mennesker! Ja, jeg lever endnu! Nej, jeg har ikke glemt jer! Men nej, tiden til at blogge er bare mere eller mindre umulig at finde i øjeblikket! Suk suk… Jeg beklager virkelig at her er så stille her inde, og min dårlige samvittighed nager konstant, men jeg tror måske at jeg har fundet en løsning, og jeg håber I vil være åbne overfor min ide…

Jeg har netop oprettet en side på Facebook, som jeg har tænkt mig at begynde at opdatere på, for lad os bare hurtigt blive enige om, at det er langt lettere og hurtigere at smide noget op på Facebook via. mobilen, end det er at få sat sig bag skærmen, logget på og blogget (det tager faktisk overraskende lang tid…), så jeg vil prøve at se, om det kan blive en succes, at jeg i stedet begynder at “blogge” lidt på Facebook, og jeg håber at I vil være med til at gøre det en succes, for hold da op hvor jeg savner at dele mine boglige oplevelser og opture med alle jer skønne mennesker derude, og jeg savner jeres kommentarer!!!

Og spørgsmålet er jo så, om jeg så dropper bloggen? Nej, det har jeg egentligt ikke planer om. Boglabyrinten vil fortsat eksistere, alle indlæg vil forblive intakte og det hele vil egentligt ligge som det gør nu – eksisterende, men i dvale. Måske der kommer et indlæg i ny og næ, måske en anmeldelse, men umiddelbart vil størstedelen altså foregå via facebook det næste stykke tid.

Kig forbi facebook og følg siden, og lad os se om ikke vi kan få pustet lidt liv i alle de boglige sager igen!!!🙂

Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

2 thoughts on “Jeg lever endnu…

  1. Pauser fra bloggen kan være nødvendigt ind i mellem.
    Jeg er i hvert fald glad for, at du ikke er HELT væk og jeg har også været inde og følge siden på facebook!🙂

  2. Hvor er det dejligt at høre!!! Jeg håber du kan lide hvad der kommer på, og skriv endelig oss kommentarer til indlæggene…🙂
    Jeg er faktisk kommet rigtigt godt i gang på facebook – det er meget lettere liiiige at udgive noget spændende, og det går over alt forventning!!!😀 Hold da op hvor har jeg savnet det…😉

Skriv et svar

