Trudi Canavan kommer til Danmark!!!

trudi-canavan-300dpi

Okay, dette indlæg er flere ting i én. First off vil jeg sige, at I ikke er glemt, og at jeg mere eller mindre dagligt tænker på at blogge – men tiden og heldet har bare ikke været med mig. På fem måneder flyttede jeg tre gange med min lille dreng, startede og afsluttede et lynkursus i spansk på 0-B niveau (og kom ud af det med et 10-tal efter blot 3 måneders undervisning – yay!) har haft diverse klassiske must-have sygdomme med barn (mellemørebetændelse, virusser i alverdens afskygninger m.m.) osv osv osv… Man kan på ingen måde kalde mit liv kedeligt lige nu, men det gør desværre også, at der ikke er meget tid tilovers til bloggen, men det håber jeg på at finde… lige om straks… 2016 bliver et fantastisk år – jeg kan mærke det!!! =)

Anyhow, til en af de absolut største og mest fantastiske nyheder for det kommende år 2016, er den nyligt afslørede guest of honor på Esbjergs Fantasyfestival i september… (I har nok allerede gættet det ud fra overskriften og det ikke særligt diskrete billede øverst)…

Nemlig ingen ringere end
!!!Trudi Canavan!!!

Ahhhhhh og gisp, mit bogelskerhjerte sprang lige et slag over, da jeg læste den besked… Og jeg læste den lige en gang mere… og så lige en til… Det er simpelthen ikke til at fatte… Jeg må ærligt indrømme, at selve messen sidste år var en kæmpe skuffelse, men at møde Tamora Pierce var uden tvivl hele rejsen værd!!! Og jeg må nok også indrømme, at jeg flere gange har tænkt, at den bliver hamrende svær at slå, men nææ nej, for til næste år kommer ingen ringere end min absolutte yndlingsforfatter (en af mange godt nok), og hold da op, jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu – jeg føler mig godt nok som en lykkelig lille julegris!!!

Skulle I have interesse i at læse mere om det, kan I læse mere om det lige her.

Er det ikke bare fantastisk!?!?!

 

2 thoughts on “Trudi Canavan kommer til Danmark!!!

  1. Et helt urelateret spørgsmål 😊 hvordan går det med skilsmissen? Jeg er også selv blevet skilt i år 😜 Jeg faldt for en anden og kunne mærke at de følelser jeg havde for min mand ikke var stærke nok til at blive ved med at være gift. Følelsen havde været der de sidste par år men jeg turde bare ikke sige eller gøre noget. Så kom denne anden fyr ind i billedet og han gav mig modet til at blive skilt. Fyren og jeg fandt sammen men vi er desværre også lige fået fra hinanden. Jeg er knust over det men ved at han ikke var noget for mig sådan som vi skændtes 😳
    Håber at du ikke har noget imod at jeg spørger og at jeg lige fortalte min egen historie ☺️

    • Hej Linda,
      Nej det er helt fint at du spørger – jeg har bestemt ikke noget imod at svare på det… =D
      Skilsmissen gik overraskende godt… Det er jo aldrig nogen let sag, men eftersom vores lille dreng ikke er så gammel endnu (15 mdr. nu) skulle vi simpelthen bare have det til at fungere… one way or another… Og det gik ok… Der er vel altid punkter hvor man føler sig snydt eller forbigået, men det er overraskende få ting der bøvlede heldigvis…
      Jeg fandt også en anden, som kom snigende ind i billedet (faktisk en god kammerat igennem mange år, lad os bare kalde ham “J”, det gør det lidt lettere), og det hele foregik faktisk meget som det du selv har været igennem – jeg fandt ud af at jeg ikke rigtigt havde følelser nok til, at blive ved med at være gift, og jeg havde også rendt med tankerne om skilsmisse i en god rum tid, men havde nok bare håbet, at det hele ville ordne sig… Især nu hvor vores søn var blevet født… Men nej, det gik ikke alligevel… =(
      Jeg er stadig sammen med J, vi kører på 8. måned nu, og det hele går stadig fint… Vi blev kastet lidt ud i det, for eftersom kommunen ikke kunne skaffe mig en akut-bolig på mindre end et halvt år, blev jeg tilbudt at flytte ind hos ham, og vi har så boet sammen næsten helt fra starten af… Han og min x kommer rigtigt godt ud af det med hinanden, kan se film sammen, drikke en øl, joke, være sammen til familie arrangementer m.m. hvilket er en anelse mærkeligt for mig, da det virker “for let” så at sige, men jeg vil bestemt ikke klage… Og J forguder min søn, og min søn forguder ham, så for pokker hvor er det en lettelse…
      Alt i alt kan man vel sige, at jeg havde en af de letteste skilsmisser man kan forestille sig, men uanset hvor let den var, tog den godt nok stadig hårdt på én psykisk – det bliver nok aldrig let at tage sådan en beslutning og føre den ud i livet…
      Jeg håber alt flasker sig for dig! Og som flere har sagt til mig – det tager lang tid, men der er lys for enden af tunellen. Jeg håber de har ret – for os begge to… =D
      Michelle…

Skriv et svar

