Deweys 24 hour Read-a-thon 2015

Jeg har ikke fået skrevet om dette på bloggen, men jeg har i år planlagt at skulle deltage i det 24 timers lange read-a-thon, som bliver afholdt et par gange om året. Og hold da op hvor har jeg glædet mig!!! Dette indlæg vil løbende blive opdateret med hvad jeg læser, hvad der sker m.m., så jeg håber I vil kigge med ind imellem… Og til alle jer derude, som deltager i denne spændende event – Rigtig god læselyst!!!


 

09.00: Så for pokker. Så er der ikke mange timer tilbage, men jeg skvattede i søvn på sofaen, med alt lys tændt m.m. For pokker hvor har jeg sovet godt, også selvom det ikke var meningen jeg skulle sove så længe, men nu er jeg helt klar på, at læse videre…

Sunbolt af Intisar Khanani01.15: Både mand og barn sover sødt, natten har for alvor fået fat, og omkring os sover alle. Det er det perfekte tidspunkt, at sidde og læse på.
Indrømmet, jeg kan godt mærke, at øjenlågene begynder at blive en smule tungere, men det må vente lidt endnu. Jeg har endelig valgt en anden bog at gå i gang med, og denne gang er det Sunbolt af Intisar Khanani. Den lyder bare super spændende, og første kapitel er bestemt ikke skidt, så lad os håbe det fortsætter sådan!

01.00: Overvejer lidt, at tage en pause fra The Waterborne Blade. Den er okay, men jeg savner noget nyt. Jeg er i hvert fald ved at gå død i den, så mon ikke en anden titel er på sin plads… Men hvilken skal man så vælge… Hmm…

24.00: Jeg får slet ikke læst det jeg havde sat mig for, men for pokker hvor jeg hygger mig alligevel. Især denne vidunderlige video, som der blev lagt op på read-a-thon hjemmesiden, er jeg helt hooked på. Jeg har set den flere gange – den er simpelthen genial. Prøv selv og se, hvis I ikke allerede har det den!

23.30: Jeg forstår virkelig godt hvad andre snakker om, når de siger, at de næsten følger mere med hos andre, end læser selv. Hold da op det er sjovt at sidde og kigge rundt omkring, og se hvad andre læser og skriver om.

21.00: Nogle timer er gået, og jeg har haft en pokkers masse at se til – som desværre ikke har været bogrelateret. Dog sidder jeg bag bogen igen nu, og læser derud af, så here we go Again…!!!

17.00: Det er lidt sjovt når man tænker på, hvor hurtigt tiden går. Jeg havde planlagt en masse bøger til i dag, men jeg fornemmer allerede nu, at jeg var en anelse håbefuld. Det er dog super hyggeligt uanset hvad, og det er bare skønt at få søde beskeder fra jer derude!!! Håber I alle sammen får læst en masse!!!

16.00: Endnu en time er gået – hvem har dog sat tiden til at gå hurtigere end normalt? To timer er nu overstået, og jeg er snart 100 sider inde i The Waterborne Blade. Super spændende indtil videre, men den er lidt lang tid om rigtigt at komme i gang.

15.00: Tænk engang at den første time allerede er gået. Jeg er kommet fint i gang med The Waterborne Blade, og den virker indtil videre super spændende – selvom kvinder der bliver hysteriske og nægter at sammarbejde, når man forsøger at redde deres liv, ikke er “my thing”… Come on de damer, vis at I har rygrad!!!

The waterborne blade af Susan Murray14.25: Første bog er valgt. Det bliver The Waterborne blade af Susan Murray! Det er virkelig en bog jeg har glædet mig til at læse, så nu skal det være nu… Fantasy og atter masser af fantasy!

14.10: Er kommet en anelse sent i gang. Barn og mand skulle lige skubbes ud af døren, og sikke de nølede. Hehe. Men nu er jeg klar. Så er det blot, at beslutte hvilken bog der skal læses først!!!

13 thoughts on “Deweys 24 hour Read-a-thon 2015

  1. Husk, det er okay at have andre ting at se til! Jeg håber du får det bedste ud af det alligevel, read-a-thon mæssigt.

    Fortsat god læselyst🙂

  2. I hope you’re not exhausted yet, but have found some great books!
    “A great book should leave you with many experiences, and slightly exhausted at the end. You live several lives while reading.” ― William Styron

Skriv et svar

