Fokus på: Undskyld den lille pause

Cecilia tan banner copy

Halløj derude, og mange gange undskyld den lille pause der lige har været i fokus på-touren… Jeg har simpelthen været nødsaget til at udskyde de sidste dage en smule, da vi desværre har en hamrende syg lille fyr her hjemme, som ikke tillader mange rolige timer i døgnet, men der er stadig tre dage tilbage, og dem skal I selvfølgelig ikke gå glip af. Jeg blev bare enig med mig selv om, at det var bedre at udskyde, så gejsten og spændingen forbliver intakt, i stedet for at presse det hele igennem og det ender med at blive en sur og vattet afslutning… Men her er hvad der kommer til at ske, og hvornår:

På tirsdag vil der være en lille historie, som forfatteren har skrevet.
På onsdag vil anmeldelsen af tredje bog blive lagt op.
På torsdag vil jeg det hele blive rundet af og en vinder blive trukket i konkurrencen.

Dette betyder således også, at jeg har besluttet mig for, at udvide konkurrencen en smule. Man vil således kunne deltage til og med onsdag den 22. og vinderen vil blive offentliggjort om torsdagen.

Jeg håber at I alle har haft en fantastisk weekend, og ser frem til at afslutte denne fantastiske fokus på-tour med jer. Og til alle jer der endnu ikke har tilmeldt jer konkurrencen, skynd jer! for bøgerne er super gode, og selvom det er i elektronisk udgave, kan man sagtens læse dem på computeren, og de er altså det værd!!!

Skriv et svar

