Nye bøger til Koboen #4

Jeg er måske gået en smule amok i denne måned. Virkelig amok… Hele 27 titler… Men hold da op hvor har NetGalley haft mange spændende titler at byde på!!! Jeg er dog ganske pænt med på læsningen af NetGalley titlerne, hvis jeg selv skal sige det (de skal jo være læst indenfor en bestemt periode), med 3 titler allerede læst og anmeldt, yderligere 2 titler læst som mangler at blive anmeldt, og fire bøger som jeg er i gang med at læse… Så ja, der bliver læst en del, og for pokker hvor jeg elsker det!


Titler jeg har købt:

Red Queen af Victoria AveyardSword af Amy BaiAkarnae af Lynette Noni
The winners curse af Marie RutkoskiThe Carnelian Legacy af Cheryl KoevoetA wizard rises af A J Nuest


Titler modtaget via. NetGalley:

Gates of thread and stone af Lori M. LeeThe Infinite af Lori M LeeDaughters of shadow and blood af J Matthew Saunders
City of fae af Pippa DaCostaMoonlands af Steven SavileHidden af Megg Jensen
Marked af Sarah FineClaimed af Sarah FineThe Ice Goddess af Hannelore Moore
The winners crime af Marie RutkoskiMarked for Magic af Daisy BanksSirens fury af Mary Weber
Neverlove af Angela BrownSacrificed af Emily WibberleyAdobe Photoshop PDF
A Lonely Magic af Sarah WyndeThe silver witch af Paula BrackstonSoul Crossed af Lisa Gail Green
In search of lost dragonsA Time of reckoning af A J NuestTrust af Jodi Baker


6 titler købt, 21 titler modtaget. Mon ikke jeg burde holde lidt tilbage med nye bøger i næste måned? Om ikke andet så i hvert fald indtil jeg har fået taget et pænt indhug i NetGalley titlerne? Tiden må vise, om jeg kan klare den udfordring, men lige nu skal der bare læses, og så er der kun tilbage og sige, rigtig god weekend, og rigtig god læselyst til jer alle!

Skriv et svar

