Cover release: The White Rose af Amy Eging

En af de bøger, som det bare kribler i hele kroppen for at få fat på, er “The White Rose” af Amy Ewing. Jeg var næsten desperat efter, at jeg havde læst “The Jewel”, for hold da op en fantastisk bog, men med tiden er den desperate følelse dulmet til et mere håndgribeligt niveau – indtil nu… Nu er coveret til næste bog i serien nemlig blevet ufgivet, og så kommer alle følelserne brusende til overfladen igen… Jeg MÅ bare læse den bog – NU!!!

The White Rose af Amy Ewing

Coveret er ok pænt, og ligesom jeg skrev om coveret til “The Jewel”, så har det et ret “The Selection”-agtigt præg. Selection bøgerne har dog uden tvivl de smukkeste covers, og selvom dette cover er ganske pænt, skuffer det nu oss en smule, for jeg mangler ligesom den der wow-må-bare-føle-og-kramme-og-ae fornemmelse, som nogle gange kommer ved super smukke covers. Coveret til “The Jewel”, fangede mig i hvert fald mere end dette cover gør, men ikke desto mindre, glæder jeg mig helt enormt meget til, at få fingre i denne bog…

Her er lidt om første bog i denne helt igennem fantastiske serie:

The Jewel means wealth. The Jewel means beauty. The Jewel means royalty. But for girls like Violet, the Jewel means servitude. Not just any kind of servitude. Violet, born and raised in the Marsh, has been trained as a surrogate for the royalty—because in the Jewel the only thing more important than opulence is offspring.

Purchased at the surrogacy auction by the Duchess of the Lake and greeted with a slap to the face, Violet (now known only as #197) quickly learns of the brutal truths that lie beneath the Jewel’s glittering facade: the cruelty, backstabbing, and hidden violence that have become the royal way of life.

Violet must accept the ugly realities of her existence… and try to stay alive. But then a forbidden romance erupts between Violet and a handsome gentleman hired as a companion to the Duchess’s petulant niece. Though his presence makes life in the Jewel a bit brighter, the consequences of their illicit relationship will cost them both more than they bargained for.

En fantastisk bog. Og jeg håber at fortsættelsen bliver mindst lige så fantastisk. Bogen er sat til udgivelse den 6. oktober, så der er desværre laang ventetid endnu.

Hvad med jer derude, glæder I jer til udgivelsen af denne bog? Og hvad syntes I om coveret.

Skriv et svar

