Nye bøger på Koboen #3

Jeg siger jer, jeg har fået mange bøger til koboen i December og Januar måned, og jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte og slutte, men hold da op et luksus-problem. Alle bøgerne lyder bare SÅ hamrende spændende, og for pokker hvor jeg glæder mig til, at læse dem alle sammen.


Titler jeg har købt:

Spellcaster af Claudia GrayDemon Kissed af H.M. WardThe Declaration af Gemma Malley
Death Sworn af Leah CypessIndependent study af Joelle CharbonneauGraduation day af Joelle Charbonneau
 Threats of sky and sea af Jennifer EllisonEmissary af Thomas LockeA Furious muse af A J Nuest

Titler jeg har fået på NetGalley:

Shadow study af Maria V SnyderSeeker af Arwen Elys DaytonOf shadow and stone af Michelle Muto
The Novice af Taran MatharuPurenet af H J LawsonThe Sacrifice af A J Nuest
The sisters grimoire af Suza KatesThe sparks af Kyle PrueDreamwalker af Rhys Bowen og C M Broyles

The siren and the sword af Cecilia Tan


Hold da op en bunke. Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen – det er satme farligt med sådan en kobo, for hold da op hvor er det let og hurtigt at købe bøger. Men hold da op hvor er det også bare dejligt!

De tre første rækker er bøger som jeg selv har købt, mens de efterfølgende rækker er bøger, som jeg har fået godkendt på NetGalley. Jeg havde godt nok ikke regnet med, at de ville godkende så mange af de bøger jeg søgte om, men jeg klager bestemt ikke, for jeg ansøgte jo om de titler, som jeg gerne ville læse. Blot endnu et luksus-problem i den evigt voksende bunke af luksus-problemer – åhh hvor er det dejligt at have bøger! Så nu skal der altså læses!!!

Skriv et svar

