Nye bøger på Hylden #54

Hold da op hvor er det bare lang tid siden, at I sidst så et af disse indlæg (juni 2013!?!) – og nej, det er ikke fordi jeg er stoppet med at købe bøger! Jeg køber godt nok ikke så mange fysiske bøger mere, og dem jeg køber er must-haves-only – altså bøger jeg allerede har læst på koboen og bare ikke kan leve uden, fortsættelser på serier jeg er i gang med, eller bøger med så smukke covers, at jeg bare MÅ have dem stående selv.
Anyhow, jeg skammer mig virkelig over, at det faktisk er halvandet år siden, at jeg sidst viste jer hvad jeg har købt (det føles på ingen måde som halvandet år for mig), og nu er det altså nu at jeg starter igen.

Denne portion er bøger som jeg har købt i løbet af December og Januar måned:

Nye bøger på hylden #54

# Falling Kingdoms af Morgan Rhodes
# The Tropic of Serpents af Marie Brennan
# The Queen of The Tearling af Erika Johansen
# Midnight Thief af Livia Blackburne
# Storm Siren af Mary Weber
# Willowgrove af Kathleen Peacock

Falling Kingdoms, Storm Siren og Midnight Thief er alle sammen bøger som jeg har købt for coversne. At historierne så lyder super spændende, er selvfølgelig en kæmpe bonus, men disse måtte jeg simpelthen bare eje selv. Falling Kingdoms valgte jeg desuden, fordi jeg gerne vil tilbage og læse lidt mere fantasy, i stedet for bare Paranormal Romance og Dystopi. Midnight Thief var en af de helt store DAC-must-reads sidste år, men da den ikke kom som e-bog til koboen, besluttede jeg mig for bare at købe den. Min plan var alligevel at jeg med tiden også skulle eje den som fysisk bog, så intet tabt på den konto…
The Queen of the Tearling købte jeg fordi den har fået hamrende gode anmeldelser – coveret er egentligt ikke særligt spændende hvis I spørger mig, men da jeg så den i en stor hardback til kun 150 kroner, måtte jeg simpelthen eje den. Hvis den er bare halvt så god som alle går og siger, er den 100% det værd.
The Tropic of Serpents er anden bog i Marie Brennans serie om Lady Trent, og det er bare en bog jeg ikke kan leve uden. Denne serie er en som jeg bare må eje, og første bog “A history of dragons” var bare super god!
Willowgrove er også en fortsættelse (og afslutning) på en serie, som jeg virkelig elsker, så selvfølgelig skulle den hjem og pryde reolen, sammen med de to foregående bøger.

Alt i alt ikke nogen dårlig høst hvis jeg selv skal sige det. I julegave fik jeg desuden et gavekort til saxo.com, som er ved at brænde hul i lommen på mig, men jeg venter med at handle, til de har 20% rabat – hvilket de godt snart må have!!! Jeg glæder mig sådan til at få brugt det, for der er stadig en hel del bøger på min ønskeliste, som jeg bare må eje i fysisk form…

2 thoughts on “Nye bøger på Hylden #54

  1. Hold da op, det er vildt sådan som tiden går!
    Flotte bøger du har fået hjem – jeg skal helt klart lige tjekke en enkelt af dem (eller alle seks) ud!🙂

Skriv et svar

