Nyt fra Amy Ewing – forfatteren af The Jewel

The Jewel er ikke blot en fantastisk bog – den er simpelthen genial, og jeg kunne tude snot da jeg så, at den næste bog i serien først udkommer til Oktober. F**k der er lang tid til. Men men men, så er der alligevel lidt godter i vente, for på forfatterens hjemmeside læste jeg dette:

I am super thrilled to finally announce that the second book in the Lone City trilogy has a title and a release date. THE WHITE ROSE will be available in stores October 6, 2015!! But October is still so far away. So in the meantime, there will be an e-book novella released in July. THE HOUSE OF THE STONE tells a little bit about what is happening to Raven in the horrible palace of the Stone, under the Countess’s direction. And let me warn you—if you thought Violet had it bad, it’s nothing compared to poor Raven’s experience. Hopefully this makes the wait for THE WHITE ROSE a bit easier. Can’t wait till next fall!

Teksten er hentet fra forfatterens blog.

Yay, siger jeg bare. Den udkommer så vidt jeg kan se ikke som fysisk bog (endnu, men ofte kommer det jo senere, når de kan samle flere små noveller i én), så man skal altså kunne købe den som e-bog for, at kunne læse den, men for pokker hvor jeg glæder mig! Endnu er der ikke frigivet noget cover, så jeg er altså vildt spændt på, om de følger den samme smukke stil, som første cover i serien.

Hvis I endnu ikke har læst The Jewel, kan jeg altså kun på det varmeste anbefale det, for wow en historie. Hvis man kan lide dystopiske bøger som The selection af Kiera Cass, og The hunger games, tror jeg bestemt denne bog vil falde i god jord!

Skriv et svar

