Godt nytår…

First off vil jeg lægge ud med at ønske jer alle sammen et fantastisk godt nytår. Hold da op, tænk at der er gået endnu et år, og at der nu står år 2015 i kalenderen. Det er slet ikke til at fatte… Hvor blev år 2014 af? Hvad blev der af alle de indlæg jeg gerne ville skrive? Alle de bøger jeg gerne ville læse? Og de udfordringer jeg satte mig for at gennemføre?

Tja, som I alle sammen jo ved, røg det hele i vasken…
og blev skyllet ud…
en halv million gange… =D

År 2014 var et helt igennem fantastisk år for mig personligt, men det var også ekstremt hårdt, og det har meget tydeligt kunne mærkes på bloggen. Vores lille dreng kom til verden den 13. september, og det var simpelthen den største oplevelse i mit liv… Det var en ekstremt hård graviditet (sygemeldinger, kvalme, graviditets sukkersyge, bækkenløsning… you name it… Jeg fik det hele…) Så året var bestemt ikke noget særligt godt blogger år, og man er ikke i tvivl om, at bloggen virkelig har lidt meget under mit fravær… men men men, jeg er i fuld sving med planlægningen af hvad der skal ske på bloggen i år, og jeg har brugt de sidste par måneder på, at forberede og gøre ved, så nu er jeg klar til, at give den gas igen… Mit nytårsfortsæt (foruden den klassiske slankekur og at spare på pengene), er at få bloggen op og køre igen, og selvom jeg stadig tvivler på, at det bliver på fuld speed (min tid bliver trods alt brugt rigtigt meget på vores skønne lille dreng), så kommer der altså til at ske meget meget mere. Jeg har som skrevet brugt de sidste par måneder på at forberede, så jeg håber at komme godt fra start af, og jeg håber, at I stadig er interesserede i at følge med, og kan tilgive mig mit ekstremt sløve år i året der gik… Ingen grund til, at være ked af det man ikke nåede, når man nu bare kan tage sig sammen og gøre det bedre… Ikke sandt?

Jeg har endelig fået et overblik over dette års mange spændende udgivelser, og hold da op hvor er der meget lækkert i vente folkens! Jeg har en kalender, hvor jeg skriver ned hvad der udkommer og hvornår, og tro det eller lad være, men det kræver et pokkers benarbejde at lave og vedligeholde sådan noget – det kræver at man bruger timevis på, at sidde og søge på forfattere, se hvad andre sætter på deres to-read-lister osv. og jeg kan vist snildt sige, at jeg kun lige er gået i gang med at opdatere min kalender, og jeg har brugt ugevis på det indtil videre. Men det er okay, for det føles lækkert at komme i gang igen, og næste step må blive, at jeg får gjort noget seriøst ved anmeldelserne. De bøger jeg læste i starten af sidste år, må vist genlæses, for jeg kan seriøst ikke huske hvad der var godt og skidt ved bøgerne, og genial som jeg er, skrev jeg ikke anmeldelserne med det samme – så forfra på det punkt… Og ellers er det egentligt bare at arbejde videre…

Nu må det dog være nok for denne gang, for egentligt ville jeg bare ønske jer alle sammen et rigtigt godt nytår, og lade jer vide, at år 2015 bliver et fantastisk år for både nye udgivelser og aktivitet her på bloggen! Jeg er i hvert fald 100% klar på året, so bring it on!!!

2 thoughts on “Godt nytår…

Skriv et svar

