OMG – nyheder fra Kiera Cass…

Okay, måske ikke ligefrem nyheder, eftersom dette blev offentliggjort i august måned, men hey, jeg har først opdaget det nu, og jeg kan slet ikke få armene ned – The Selection serien bliver udvidet med yderligere to bøger!!! Så vi går altså fra en serie på tre bøger, til en serie på fem bøger, og jeg er simpelthen så glad – jeg var slet slet slet ikke parat på, at skulle sige farvel til alle de skønne personer og universet…

Her er det smukke cover til den næste bog i serien, som kommer til at hedde “The Heir”. Som altid er jeg helt vild med coveret, for der er altså bare et-eller-andet over de smukke kjoler og spejlene, som lokker min indre prinsesse frem, og dette er blot endnu et genialt cover til denne serie.

The Heir af Kiera Cass

…: OBS: Hvis I endnu ikke har læst denne serie, skal I være advaret om,
at nedenstående tekst indeholder spoilers! :…

Men men men… Glæd jer ikke alt for meget til, at skulle møde America igen, for selvom jeg er sikker på, at vi nok skal høre fra hende, er det altså ikke hende, som er hovedpersonen i denne bog. Det er derimod (hvad jeg formoder er) hendes datter, som nu selv er blevet gammel nok til, at skulle igennem udvælgelsen, og finde sin udkårne.

Her kan I læse lidt om, hvad denne skønhed kommer til at omhandle:

Twenty years ago, America Singer entered the Selection and won Prince Maxon’s heart. Now the time has come for Princess Eadlyn to hold a Selection of her own. Eadlyn doesn’t expect her Selection to be anything like her parents’ fairy-tale love story. But as the competition begins, she may discover that finding her own happily ever after isn’t as impossible as she always thought.

Det er ikke meget vi får af vide endnu, men lyder den ikke bare fantastisk? Jeg er ret ked af, at måtte sige farvel til America som hovedperson, for hold da op hvor jeg elsker at følge hende, men Kiera Cass er en genial forfatter, og jeg håber inderligt, at jeg vil syntes lige så godt om prinsesse Eadlyn. Man har i hvert fald lov at håbe. Og til alle jer derude, som ikke læser på engelsk, men som gerne vil læse denne skønne serie, kan jeg fortælle, at Tellerup allerede har udgivet første bog i serien, og anden bog er lige på trapperne. Yay!

Skriv et svar

