Den bedste Kobo i verden…

Lige nu sidder jeg i en situation, hvor jeg ikke bare elsker min kobo – jeg forguder den!!! Hvordan kunne jeg dog nogensinde leve uden? Indrømmet, det er ikke helt så sjovt at sidde med en elektronisk bog, som det er at sidde med en fysisk bog, men til gengæld er der heller ingen ventetid, og halleluja for det siger jeg bare…

Jeg har netop færdiggjort The Elite af Kiera Cass – en super god bog, som i nok snart skal få en anmeldelse af – og jeg kan bare slet ikke vente med, at få fingre i fortsættelsen. Og ved I hvad? Det behøver jeg heller ikke, for med blot to klik er den min, og så er det tid til endnu mere læsning. Hold kæft hvor jeg elsker det!

(og så skal det da lige nævnes, at bogen kostede omkring de 50 kroner, på trods af hvor ny den er, så jeg er lige ved at bryde ud i sang her).

Oh well, jeg ville såmænd bare lige skam-rose min elskede kobo, som jeg slet ikke kan forstå, at jeg nogensinde har kunnet leve uden. Jeg fik godt nok på puklen af mine gamle kollegaer i boghandlen (da jeg smuttede forbi og sagde hej her i dag) over, at jeg ikke støtter den fysiske boghandel mere, men for pokker; 1. de kan ikke konkurrere på prisen, og 2. de kan ikke konkurrere på hastigheden med at skaffe den hjem. Disse bøger skal 100% pryde min reol en dag, men det behøver ikke være lige netop i dag, og lige nu er jeg ganske tilfreds med, at kunne smide mig på sengen og læse afslutningen på denne fantastiske serie. Med det samme… Her og nu… Og gerne til langt ud på natten…

2 thoughts on “Den bedste Kobo i verden…

  1. Lige to spørgsmål. Hvilken model er din kobo ? Og du nævnte noget med en sort/hvid skærm, hvor man kunne vælge en version med farver? Er det selve koboen, man kan vælge for at få farvede covers eller er e-bøgerne, hvor man køber covers med farver ? 🙂

    • Hej Tazo,
      Min kobo er af modellen HD Aura, og den viser skærmen i sort/hvid, så alle covers er desværre også sort/hvide. E-bøgerne købes jo egentligt med farver og det hele, men eftersom min kobo kun kan vise sort/hvid (der er som sagt ikke farveskærm), bliver coversne jo sort/hvide når man lægger dem over. Man har dog et bibliotek på computeren, og der er coversne i farver, så hvis man køber en kobo tablet (den er dyrere med så kan man også spille spil, se videoer m.m. på den, og den har farveskærm) vises coversne jo med deres farver. Kobo e-reader’ne er alle sammen med sort/hvid skærm, så selvom coverne købes som de er (altså i farver), vil de som sagt alle sammen blive sort/hvide når de lægges over på koboen. Håber det giver mening.

      På deres hjemmeside, kan du finde info om dem begge:
      http://www.kobobooks.com/

Skriv et svar

