Cover release: Ignite af Sara B. Larson

Skal jeg være helt ærlig, så er der meget få cover afsløringer som fanger min opmærksomhed i øjeblikket – ikke at de ikke er der, for der er masser og masser af nye covers at vise frem, men jeg kan ærligt talt ikke særligt godt lide dem… Ikke særligt mange af dem i hvert fald. Enten er de for grove at se på, eller for simple, og jeg mangler lidt af den der wow-effekt på mange af dem. (Er jeg den eneste der har det sådan???)
Men men men, dette er et af de covers, som jeg faktisk godt kan lide, for selvom det er et lidt simpelt cover, er det stadig utroligt elegant og virkelig smukt:

Ignite af Sara B Larson

Dette er nummer 2 bog i en serie, men her er en smule om første bog i serien, til de af jer som er nysgerrige:

A lush and gorgeously written debut, packed with action, intrigue, and a thrilling love triangle.

Alexa Hollen is a fighter. Forced to disguise herself as a boy and serve in the king’s army, Alex uses her quick wit and fierce sword-fighting skills to earn a spot on the elite prince’s guard. But when a powerful sorcerer sneaks into the palace in the dead of night, even Alex, who is virtually unbeatable, can’t prevent him from abducting her, her fellow guard and friend Rylan, and Prince Damian, taking them through the treacherous wilds of the jungle and deep into enemy territory.

The longer Alex is held captive with both Rylan and the prince, the more she realizes that she is not the only one who has been keeping dangerous secrets. And suddenly, after her own secret is revealed, Alex finds herself confronted with two men vying for her heart: the safe and steady Rylan, who has always cared for her, and the dark, intriguing Damian. With hidden foes lurking around every corner, is Alex strong enough to save herself and the kingdom she’s sworn to protect?

Første cover var også ret flot, og serien lyder jo bare super spændende, så det er bestemt en af dem, som jeg skal have læst. Jeg kan dog ikke helt se, om dette er sidste bog i en serie på to, eller om der kommer flere bøger i serien, men indtil videre er der da denne skønhed at se frem til, og den er sat til udgivelse i starten af 2015.

Skriv et svar

