Kobo-lækkerier #1

Okay, når man får sådan en spændende ny elektronisk dims, må man jo også købe en smule til den. Præcist som hvis man får en ny computer, så skal man jo også have et nyt spil – am I right? Anyhow, jeg har fået købt en række bøger, og min kærlighed til kobo voksede lige en tak mere, da jeg opdagede en masse gratis bøger. Missa realy love kobo!

Her er hvad jeg netop har købt:

The Elite af Kiera CassCrown of midnight af Sarah J MaasThe winter witch af Paula Brackston
The holders af Julianna ScottThe seers af Julianna ScottStarCrossed af Elizabeth C Bunce
Awakened af P C CastAshes of twilight af Kassy TaylerRuby red af Kerstin Gier

Ovenstående otte bøger, har jeg købt, og ja, otte bøger er pokkers mange… Og ja, jeg burde nok skamme mig en smule… Og nej, manden skal bestemt ikke have af vide, at jeg er “kommet til” at købe otte bøger, for aftalen var et par stykker eller tre… Shh… Men jeg har lige siddet og regnet på det, og disse otte bøger har faktisk kostet lige over 400 kroner, ikke mere, så det er satme billigt. Nu skal jeg så bare ikke købe flere bøger før disse er læst (det er mit krav til mig selv), så der går nok lidt tid.

Og så til hvorfor jeg forelskede mig en smule mere i kobo, end jeg allerede er, for de havde nemlig en række gratis bøger også. Her er hvad jeg fik:

Ignite af Kaitlyn DavisWhispers in autumn af Trisha LeighAnathema af Megg Jensen
Deep Blue Secret af Christie AndersonThe Charmer af Autumn DawnIllumine af Alivia Anders
Water af Terra HarmonyChild of the Ghosts af Jonathan MoellerThe Immortal Rules af Julie Kagawa
The homecoming masquerade af spencer baumBlood of Requiem af Daniel Arenson

Og denne skønne række af bøger, fik jeg så gratis. Nogle af dem tog jeg fordi de lød spændende, nogle fordi de havde fået gode anmeldelser, og nogle af dem, fordi jeg længe har overvejet at skulle læse dem, så det er bestemt ikke nogen skidt fangst. Alt i alt er jeg i hvert fald 100% parat på, at gå ud i verden med min skønne nye kobo, og med 20 bøger i lommen, er der jo en del at gå i gang med.

Rigtig god læselyst derude!

One thought on “Kobo-lækkerier #1

  1. Det her er da godt nok et af mine yndlingsindlæg du har lavet.. Stort set alle de bøger du har fundet gratis kan man også finde gratis i iBooks på ipad så det er super fedt 😀

    Er især spændt på at læse “Deep blue secret”!

Skriv et svar

