Ny fantastisk udgivelse på vej…

Først vil jeg sige rigtigt mange gange tak, for alle jeres søde beskeder. Hver gang en kommentar bliver skrevet, tikker en mail ind på min mobil, så jeg straks kan læse den, og jeg har simpelthen været så overvældet over jeres søde ord – jeg har dog endnu ikke haft overskud til at svare på dem alle, så her kommer et stort og rungende tak i stedet.

Selvfølgelig er jeg allerede nu deltidssygemeldt, da jeg har det ekstremt dårligt, ikke kan gå og stå de påkrævede 10 timer på jobbet, og generelt bare er helt i bund. Min graviditet lagde så nem ud, men har virkelig taget til efterfølgende, så lige nu kæmper jeg en del med det. Men men men, fordelen ved de ekstra timer hjemme, er masser og atter masser af læsning (og omkring 12 timers søvn om dagen, hehe), som jeg endelig er kommet i gang med – jeg læste to(!) bøger færdigt i går, så jeg er meget stolt.

***

Men nu til de spændende nyheder!!!

For snart et halvt år siden, opfangede min næse, at rettighederne til den helt igennem fantastiske serie “The Selection” af Kiera Cass, var blevet solgt til et dansk forlag. Hvilket forlag kunne jeg ikke lokke ud af min meget pålidelige kilde, ej heller hvornår udgivelsen var sat til, men min mistanke gik straks mod Tellerup, som jo er kendt for, deres valg af ungdomsbøger. Og i dag fik jeg endelig bekræftet min mistanke, for nu reklamerer Tellerup nemlig med en udgivelse af denne bog til Juni!!! Yay.

Her er lige et billede af den engelske version – og yep, det danske cover er (heldigvis) det samme:

The selection af Kiera Cass stor

Jeg har læst både gode og dårlige anmeldelser af denne bog, men jeg er personligt en af dem, som knus elsker den. Det var simpelthen den mest fantastiske bog jeg læste det år den udkom, og jeg skal ærligt indrømme, at jeg gik i ring omkring mig selv i flere dage efter, at jeg havde læst den færdig, for efter så fantastisk en bog, kan man næsten ikke læse en der er bedre – eller bare lige så god. Jeg har endnu ikke læst toeren, for jeg blev enig med mig selv om, at vente til udgivelsen af tredje bog nærmede sig. På denne måde kan jeg læse serien færdigt i én omgang, i stedet for at skulle igennem endnu en pinefuld venteperiode. Og i mellemtiden er der så udkommet to korte historier til serien, som man nu kan købe på bogform også. Oh the joy of being alive!

Min anmeldelse af bogen kan I finde her.

2 thoughts on “Ny fantastisk udgivelse på vej…

  1. Jeg har haft så meget at se til, at jeg ikke har fået skrevet tillykke. Men stort tillykke til jer! Jeg håber at alt kommer til at gå som det skal🙂

    Ih hvor en fed nyhed! Jeg har sådan haft lyst til at læse den her bog/serie. Da jeg synes at coveret er så smukt.

Skriv et svar

