Konkurrence: Vinderen af Fortabt af Jana Oliver

Så kom dagen, hvor en vinder skulle trækkes, og endnu engang fik jeg hjælp af random.org, til at trække vinderen.
Og skal vi ikke bare gå direkte til sagen…

Vinderen af den nye Jana Oliver bog Fortabt blev:

Anne Sofie

med følgende svar:
Uh, det lyder som en spændende bog! Jeg har dog aldrig hørt om den før nu så jeg ved ikke, hvilken cover jeg foretrækker. Synes begge to er fine,men tror jeg bedst kan lide den første, altså den engelske – den er ret fed med mønstrene ude i siden, og så synes jeg titlen fanger én! (-:

Et kæmpe stort tillykke til dig Anne Sofie! Jeg sender en mail til dig hvor jeg vil bede om din adresse, så jeg kan sende dig bøgerne – hører jeg ikke fra dig inden søndag klokken 12.00, vil en ny vinder blive trukket.

Til alle jer andre derude, vil jeg sige, at denne bog er 100% værd at købe når den udkommer, for det er altså en fantastisk læseoplevelse. Jeg glæder mig personligt som en sindssyg, til at bogen udkommer, for det bliver bare så spændende at høre, hvad alle andre derude syntes om den.

Og så er der ikke meget andet at sige, end at jeg håber I har haft en fantastisk dag, og rigtig god læselyst!

Skriv et svar

