Konkurrence: Vind Fortabt af Jana Oliver

Som de fleste af jer nok har fornemmet, er jeg helt vild med Jana Olivers Demon Trappers serie, og jeg er simpelthen så glad for, at den nu udkommer på dansk også. Jeg mener 100% at alle som interesserer sig for fantasy bør læse denne serie, og hold da op hvor jeg håber, at alle derude syntes den er lige så fantastisk, som jeg gør.

Anyhow, nu til det helt store, for som overskriften siger, er der en lille konkurrence på vej. Forlaget Tellerup har nemlig været så søde at sponsorere et eksemplar af denne vidunderlige bog til konkurrence, så én af jer heldige mennesker derude, kan modtage og læse den kvit og frit. Yay!

Og hvordan kan I så vinde denne bog?

Jo, for at vinde bogen, skal I svare på følgende spørgsmål:
Hvilket cover håber I, at Tellerup bruger?
Det Engelske (det første med titlen Forsaken)?
Det amerikanske (det andet med titlen The demon trappers daughter)?
Eller laver et helt nyt, flot, dansk cover?

Skriv jeres kommentar i dette indlæg, og så vil I være med i lodtrækningen om 1 stk. af denne skønne bog.
Konkurrencen løber til og med den 5. februar og vinderen vil således blive trukket den 6. februar.

Forsaken af Jana OliverThe Demon trappers Daughter US edition af jana oliver

***

Hvis I endnu ikke har læst noget om denne bog, kan jeg anbefale jer at kigge på min anmeldelse af den her.

Tellerup har også lovet at sende små sneak peeks til mig her op til udgivelsen, så forhåbentligt i løbet af den næste uges tid, vil der komme små bidder af historien, så I kan danne jer et indtryk af personerne, skrivestilen m.m.

Og så er der ikke andet tilbage at sige, end god fornøjelse og held og lykke til jer alle!

34 thoughts on “Konkurrence: Vind Fortabt af Jana Oliver

  1. Jeg håber på cover to. Altså det amr. Jeg bryder mig generelt meget lidt om Tellerups covers, så håber ikke de selv laver et i hvert fald. Men det gør de jo nok…🙂

    ireneejensen @hotmail.com

  2. Syntes det engelske er totalt lækkert at se på og indbyder til at jeg i hvert fald ville læse den hvis jeg stødte på den
    men syntes også det ville være skønt hvis der blev lavet en ny forside til den danske udgave

    Daisy

  3. Jeg kan rigtig godt lige det engelske cover, men et helt nyt dansk cover, ville da også være sjovt (:

  4. Altså jeg er helt vild med teksten og udformningen af ordet “Forsaken” på det engelske cover. Det indgyder mystik og spænding. Dog er jeg mest vild med baggrunden på det amerikanske cover.
    Så jeg ville foretrække, at de måske tog teksten fra det engelske og mixede med det amerikanske covers baggrund!🙂

  5. Jeg synes det er et svært valg, da de begge to er rigtig flotte. Ligemeget hvilket cover, der kommer til at være i boghandlen vil mit øje blive fanget af den. Det lyder virkelig som en spændende bog! Men hvis jeg endelig skulle vælge en af dem, tror jeg det må være det amerikanske cover, da jeg rigtig godt kan lide at hun sidder på kanten af et tag. På den anden synes jeg personen ser meget dyster ud, men det ville også fange min interesse, da jeg så ville tænke at bogen ville være spændende at læse.

  6. Jeg håber på et nyt dansk cover, da Tellerup plejer at være rigtige gode til at få lavet nogle helt fantastisk flotte covers🙂

  7. Jeg er helt vild med det engelske cover. Jeg synes at det ser fantastisk ud. Men jeg kan også godt lide det amerikanske, da det ikke er noget jeg har set før.

    Jeg har ikke læst serien, men jeg vil vildt gerne læse den. Så det kunne være fedt, hvis man gik hen og vandt den.

  8. Jeg syntes at det engelske er bedst. Det er mere interessant og ser ud til at byde på mere end det andet. Jeg tror det engelske sælger mere, og hvis teksten bag på er ligeså spændende som at se på forsiden, er det en vinder på top ti! Diana. L.H. Jensen.🙂

  9. Jeg kan rigtigt godt lide det amerikanske cover. De forskellige ting på coveret: krystalkuglen, pigen, taget og byen i baggrunden fanger mig bare meget mere end det engelske🙂
    Dog er begge jo flotte på hver deres måde!

  10. Af de 2 covers kan jeg bedst lide det engelske, det oser af spænding og mystiksamt en historie, som bare venter på at blive læst. Og så synes jeg at ordet “Forsaken” er skrevet på sådan en fed måde.
    Det ville dog også være spændense at se Tellerups bud på et cover, synes de har gjort det meget godt med coversne til The Hollows og Mercy Thompson🙂

  11. jeg håber på det engleske, det er bare super flot!
    elsker det røde ild-agtige i bunden, det gør hele coveret levende😀

  12. Jeg tror jeg ville stemme for et nyt cover. Jeg synes ofte bøger i denne genre får covers der ligner hinanden og mener også at det er tilfældet ved denne bog. Hvis det dog alligevel skulle blive et af de eksisterende covers, tror jeg jeg drages mest af det amerikanske… sådan lige umiddelbart🙂

  13. Rigtig god weekend, måske læse-weekend!

    dejlig konkurrence, jeg vil så gerne deltage og vinde Tellerups bog til min kræftsyge datter, hun er meget sengeliggende og kunne nyde tiden med denne skønne fantasy serie:-)

    Jeg synes at det engelske cover er mest dækkende for bogens indhold og selve opstillingen på coveret med tekst, billede og farver indgyder til mest spænding og læselyst.
    Hvis jeg stod og skulle vælge en boggave, så ville jeg falde mere for det engelske cover end det amerikanske.
    Hvis Danmark kunne designe et smukt, mystisk og stemningsfyld cover, ja så ville det også være spændende, men et sådant kan jeg jo ikke lige se og dermed ikke som sådan tage stilling til.

    Nu står bare tilbage at krydse fingre for din dejlige konkurrence.
    De bedste hilsner fra Tina Hoffbeck
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

  14. Jeg syntes det første – altså det engelske –
    Danske covers af bøger, bliver ofte utroligt kedelige og intetsigende

  15. Jeg synes det amerikanske cover er lidt for mainstream/typisk: en enlig teenager der sider hævet over og med udsigt til hele byen, samtidig med at have noget mystisk i hænderne😛.
    Det britiske/engelske er derimod mere atypisk og synes også det er pænere end det amerikanske – derfor håber jeg på de enten vælger dette cover eller selv laver et, synes for eksempel deres covers til ‘the morganville vampires’ er blevet temmelig gode🙂

  16. Jeg er vild med måden logoet er bygget op på den engelske – det er mere sandsynlig at jeg ville plukket den bogen op ihvertfald, i forhold til den engelske… Må dog sige mig enig med flere af de andre at baggrunden på det amerikanske er at fortrække!

  17. Uhh… Nu hvor jeg har set det danske cover, så kan jeg virkeligt godt lide denne… Syntes at Tellerup har gjort det godt, især når det engelske og den amerikanske er så flotte… Hvis den danske ikke havde været så flot, så syntes jeg at den engelske er virkelig flot i modsætning til den amerikanske, der ikke imponerer mig vildt meget…

  18. Nu har jeg også set det fine danske cover og jeg er positivt overrasket! Det ser virkelig lækkert ud og bogen ville i hvert fald fange mit blik!

  19. Jeg er ikke super vild med nogen af dem. De indfanger ikke rigtigt essensen af bogen nogen af dem. Men hvis jeg nu skulle vælge, ville det være det amerikanske cover, da jeg godt kan lide dem måde pigen sidder på tager med udsigt ud over byen🙂 (Det danske cover er helt klart flottest)

  20. Jeg håber på Tellerup laver deres eget cover, da jeg generelt synes, de er rigtig gode til at lave deres egne covers.

  21. Uh, det lyder som en spændende bog! Jeg har dog aldrig hørt om den før nu så jeg ved ikke, hvilken cover jeg foretrækker. Synes begge to er fine,men tror jeg bedst kan lide den første, altså den engelske – den er ret fed med mønstrene ude i siden, og så synes jeg titlen fanger én! (-:

Skriv et svar

