Smukke Divergent covers

Jeg fandt lige nogle nye smukke covers af Divergent serien, og jeg tænkte, at jeg ville vise jer dem. Den nye version er en “voksen”-version, og det er den sorte/mørke som vises til sidst i rækken. Den første i rækken, er den version som jeg selv har stående på hylden, og den midterste er paperback-versionen (så vidt jeg ved).

Dette er de tre versioner af første bog i serien, som har samme navn som selve serien – nemlig Divergent.

Divergent af Veronica RothDIVERGENT_B_Format_UK.inddDivergent voksen version af Veronica Roth

***

Insurgent er titlen på anden bog i denne serie, og dette er de tre forskellige versioner af dette cover:

Insurgent af Veronica RothInsurgent paperback version af veronica rothInsurgent vonsen udgave af Veronica Roth

***

Og så kom turen til tredje og sidste cover i denne serie.

allegiant-af-veronica-rothAllegiant paperback version af veronica rothAllegiant voksen version af Veronica Roth

Jeg håber, at ovenstående billeder står lige så pænt på ræd og række, som de gør på min computer, ellers beklager jeg hvis der er forvirring. Uanset hvad, giver det vel et ret godt indtryk af tre meget forskellige covers, til de tre bøger i denne serie, og skal jeg være ærlig, er der noget flot over dem alle sammen.

Jeg er dog ikke i tvivl om, at jeg er glad for den version jeg har (den første i hver række), selvom jeg syntes at tredje cover er lidt grimt. Rettere, farverne er skønne, men jeg er ikke så vild med de der “industri” bygninger og den der os der er nederst på bogen – det fjerner ligesom en del af magien. Dog kan jeg lide alle tre covers af de nye voksen-udgaver, selvom etteren nok er mit yndlings.

Hvad med jer derude, hvad syntes I om de forskellige covers, og hvilket et ville i vælge, hvis der var frit valg på alle hylder?

3 thoughts on “Smukke Divergent covers

  1. De er vildt smukke! Jeg elsker coverne til den her serie. Jeg har både set coverne til de to første. Men jeg har ikke set den tredje udgave. Som jeg er helt vild med. Jeg har selv den første ugedage af dem, og det er nok også den jeg vil vælge, hvis man kunne vælge kvit og frit 🙂 Gerne flere af sådan her nogle indlæg. Tak 😉 Elsker at se på smukke covers.

  2. Jeg synes at de sidste “voksen” covers er så skønne. Wow. De er så enkelte, men meget elegante og dynamiske på samme tid. In love

Skriv et svar

