DAC bøger valgt

Så lykkedes det endelig. Jeg har valgt dette års Debut Author Challange bøger. Yay!

De sidste to år har DAC bøgerne man kunne vælge imellem været OK. Der har været nogle, hvor jeg bare har været helt rundt på gulvet af spænding, og nogle som lød OK spændende. Heldigvis har mange af dem overrasket positivt, så det er jo bonus. Men i år er det en helt anden sag. Umiddelbart er der kun to bøger på min liste, som er OK-bøger (Cruel Beauty og Gilded), mens resten bare er “MÅ LÆSE NU!” bøger. Så i år er det altså virkelig spændende. Og hvorfor har jeg så valgt to OK-bøger, når jeg nu egentligt sagtens kunne springe dem over, og stadig have de 12 jeg skal? Tja, fordi det føltes rigtigt at proppe dem på listen, og hvem ved, måske vil de overraske lige så positivt som Born Wicked, The Selection, Hemlock og alle de andre OK-bøger, som jeg de sidste par år er blevet tryllebundet af.

Her er årets liste af DAC bøger:

01. Cruel Beauty af Rosamund Hodge (Jan.)
02. Defy af Sara B. Larson (Jan.)
03. Salt af Danielle Ellison (Jan.)
04. Alienated af Melissa Landers (Feb.)
05. All that Glows af Ryan Graudin (Feb.)
06. Half Bad af Sally Green (Mar.)
07. Gilded af Christina L. Farley (Mar.)
08. Stolen Songbird af Danielle L. Jensen (Apr.)
09. Talker 25 af Joshua McCune (Apr.)
10. Burn Out af Kristi Helvig (Apr.)
11. The Eighth Guardian af Meredith McCardle (Maj)
12. A Creature of Moonlight af Rebecca Hahn (Maj)
13. Extraction af Stephanie Diaz (Jul.)
14. Midnight Thief af Livia Blackburne (Jul.)

Der linkes IKKE til anmeldelserne i dette indlæg (det ville satme være imponerende, eftersom kun en enkelt eller to er udkommet på nuværende tidspunkt), men til bogens Goodreads side, så I kan gå ind og læse lidt om de enkelte bøger.

Ovenstående liste kan også findes inde under Debut Author udfordringen, hvor jeg selvfølgelig vil opdatere, når jeg løbende anmelder bøgerne – og de links der kommer derinde, vil være links til anmeldelserne! =)

Hvad med her skønne læseheste derude – nogle af disse bøger som I oss bare må  og skal læse?

Skriv et svar

