Cover release: The Tropic of Serpents af Marie Brennan

Okay, det er nok noget tid siden, at dette cover blev frigivet, men jeg så det først for nogle dage siden, og sikke et cover… Det er ikke så smukt som det første, og det er egentligt en smule forvirrende med de mange drager udenpå, men det er også ganske flot, på sin egen måde. Coveret som jeg snakker om, er selvfølgelig det nye til fortsættelsen af Marie Brennans fantastiske historie “A Natural History of Dragons”, og se det lige engang:

The Tropic of Serpents af Marie Brennan

Jeg elskede det første cover over alt på jorden, og jeg ville satme være blevet overrasket. hvis de kunne lave et som var flottere, men det kunne de jo så hellere ikke. Dog er jeg vild med de grønne farver, og det lille kig på endnu en af de smukke drager, som dette univers huser, og jeg kan slet ikke vente med, at komme i sving med bogen. Uhh hvor jeg håber. at der er illustrationer med i denne bog også, for de var så smukke dem, som var med i sidste bog, og lad os håbe, at der er masser og atter masser af drage-billeder.

Der er endnu ikke noget resume af denne skønhed, så I må nøjes med den længe ventede dato for udgivelsen, som indtil videre er den 4. marts… Uhhhhhh, hvor jeg bare glæder mig!

Hvad med jer derude, nogle af jer, som har fået læst “A Natural History of Dragons”, og hvad syntes I så?
(Psst, I kan læse min anmeldelse her)

One thought on “Cover release: The Tropic of Serpents af Marie Brennan

  1. Jeg synes, det er meget velvalgt, at en bog med drager bliver udgivet på min fødselsdag 😀

    Jeg har desværre ikke læst den første bog endnu, men den står højt på min ønskeseddel!

    Mvh
    Den lille Bogblog

Skriv et svar

