Fokus på: Trudi Canavan vindere

Trudi Canavan banner 1

Så kom dagen endelig, hvor de to heldige vindere blev fundet. Den ene af følgende to vinder bogen “Troldmandslavet” og den anden vinder bogen “Auraya” – begge skrevet af Trudi Canavan og sponsoreret af forlaget Tellerup.

Og lad os så kigge på de to vindere:

Vinderen af Troldmandslavet blev
Caroline Marie

og

Vinderen af Auraya blev
Lisbeth Maja Sørensen

Et kæmpe stort tillykke til jer begge herfra! Jeg har sendt jer en mail, som I meget gerne må besvare med jeres fulde navn og adresse. Har jeg ikke fået svar, inden Lørdag den 12, vil der blive trukket en ny/nye vinder(e).

Og til jer alle sammen, vil jeg sige, tusind tusind tak for jeres deltagelse. Det har været en fornøjelse at læse alle jeres svar, og hvis jeg ikke tager meget fejl, blev troldmandslavet med sine 22 deltagere, den af konkurrencerne på bloggen (i de tre og et halvt år den har eksisteret), som har haft flest besvarelser. Yay!

Jeg kan også allerede nu afsløre, at der er planlagt en konkurrence i løbet af næste måned, og endnu en i december måned, så husk endelig at kigge forbi ind imellem… =)

Skriv et svar

