Cover release: The One af Kiera Cass

JEG ER BARE SÅ GLAD!!! Det er jeg virkelig… Det nye cover til Kiera Cass’ helt-igennem-over-kodyl-vidunderlige-must-read-serie er nemlig blevet frigivet, og det er bare så SMUKT! Jeg er simpelthen helt oppe og køre lige nu, og jeg er bare så fyldt af lykke… spænding… begejstring… Åhh, hvornår må jeg læse den…
(bær over med mig her, både manden og vores katte tror jeg har fået en hjerneblødning, sådan som jeg hopper rundt af glæde).

Prøv og se det her!!!!!!!!

The One af Kiera Cass stor

Er det ikke bare guddommeligt?!? Jeg elsker simpelthen kjolen, den skønne kolde hvide/lyse farve, og at det bare passer perfekt ind til de to foregående bøger i serien. Dette må nok være mit yndlingscover til serien, skarpt efterfulgt af etteren (det blå cover) og så toeren (det røde cover), for hun ser langt smukkere ud på dette cover, end hun gjorde på de to andre… På coveret af “The selection” står hun og gemmer sig, mens hun på coveret af “The Elite” vender sig væk fra seeren og ser lidt sur ud, men på dette cover er hun en ren prinsesse, elegant, drillende, smuk og lidt lille-pige-agtig. Det er fantastisk.

Det mest fantastiske er dog, at se de tre covers i denne serie, side om side, så dem får I da lige her…

The selection af Kiera CassThe Elite af Kiera CassThe One af Kiera Cass

***

Åhh, hvor kunne jeg sidde og kigge drømmende på disse covers dagen lang…

Jeg kan bare ikke vente på denne bog… Jeg har endnu ikke læst “The Elite” som er toeren i denne serie, for jeg magter simpelthen ikke at skulle læse den, for blot at vente igen til den næste udgivelse, så lige nu venter jeg til udgivelsen af denne skønhed, så jeg kan læse dem alle sammen lige efter hinanden… Og jeg skal SÅ meget have genlæst etteren.

Hvad med jer derude? Glæder I jer til denne bogs udgivelse, og har læst den/de første i serien, og hvad syntes I?

2 thoughts on “Cover release: The One af Kiera Cass

Skriv et svar

