Fokus på: Trudi Canavan

Trudi Canavan banner 1

For ikke så lang tid siden, havde vi en Fokus på-tour med Cassandra Clare. Denne var den første af sin slags, og da det var en ganske fin succes, besluttede Frk. Hyms og jeg os hurtigt for, at det ville vi da prøve igen. Hvor det sidste gang var en Paranormal Romance serie/forfatter, har vi denne gang valgt at gå over i Fantasy genren, og vores valgte forfatter er… Trudi Canavan. (hvilket i nok for længst har luret ved, at kigge på det store banner og overskriften i toppen af dette indlæg… Laughs…)

Trudi Canavans bog “The Magicians Guild” var én af to engelske bøger, som jeg fik i 18-års fødselsdagsgave, af en kammerat, som syntes, at jeg burde prøve at læse på engelsk. Det blev således mit første møde med den engelske del af bøgernes univers, og siden har jeg læst alt hvad jeg kunne komme i nærheden af – og helst på engelsk. =)
Og når vi snakker om Trudi Canavan, må og skal det jo nævnes, at hun er en af mine yndlingsforfattere, og forhåbentligt vil denne lille tour gøre, at andre får øjnene op for hendes super skønne bøger.

Fokus på-touren går ikke i gang i dag… I dag er blot en lille teaser, så I ved, at vi den 1. oktober (altså om en uge præcist), går i gang med dette nye projekt. Det vil blive hele 10 dage med fokus på Trudi Canavans bøger, anmeldelser, fede konkurrencer m.m. og vi håber, at I alle vil kigge forbi.

One thought on “Fokus på: Trudi Canavan

Skriv et svar

