Konkurrence: Vindere af Splittet

Så blev det søndag, og så er det på tide, at trække de to vindere, af konkurrencen om to eksemplarer af Teri Terrys bog Splittet. Det har været sjovt at se jeres svar, og der var en del som valgte The Hunger Games, som jeg må give jer ret i, er en fantastisk serie, men også andre bøger blev valgt – nogle af dem, som jeg selv ikke har læst, men som da bestemt har fanget min opmærksomhed.

Nå, men tilbage til vinderne som blev:

Susbogblog
med svaret: The Hunger Games af Suzanne Collins

Chris’
med svaret: 1984 af George Orwell

Tillykke til jer begge. Jeg har sendt jer en mail, som I meget gerne må besvare med jeres adresse. Jeg sender derefter jeres adresser til forlaget, som så sender bøgerne så snart de udkommer (bare så I ved, at jeres adresse vil blive delt med forlaget).

Og så er der bare tilbage at sige, tusind tak til alle jer som deltog, og et kæmpe tak til forlaget fordi jeg fik lov til, at offentliggøre coveret til tredje og sidste bog i serien, og fordi de ville sponsorere bøgerne til denne konkurrence.

Skriv et svar

