Cover release: Dreams of Gods and Monsters af Laini Taylor

Det var ved et rent tilfælde, at jeg var inde og kigge på covers her til aften, og jeg tilfældigvis søgte på dette cover. Det er ikke lang tid siden, at jeg sidst var inde og søge på det, så det er forholdsvist nyt, og det er faktisk ret fedt. Prøv selv og se:

Dreams of Gods and Monsters af Laini Taylor

Coveret er meget i samme stil som de to foregående, og selvom jeg ikke ligefrem falder i svime over det, er der et eller andet ganske sejt over de mørke og dystre farver, som toppes af en kraftig gul/guld farve. Og selvfølgelig udtrykket i hendes øjne – jeg ved ikke med jer, men for mig ser det ud som om hun er klar på at myrde en eller anden…

Til de af jer, som endnu ikke har læst første bog i serien, kan I herunder læse et kort resume af første bog i serien:

Around the world, black handprints are appearing on doorways, scorched there by winged strangers who have crept through a slit in the sky.

In a dark and dusty shop, a devil’s supply of human teeth grown dangerously low.

And in the tangled lanes of Prague, a young art student is about to be caught up in a brutal otherwordly war.

Meet Karou. She fills her sketchbooks with monsters that may or may not be real, she’s prone to disappearing on mysterious “errands”, she speaks many languages – not all of them human – and her bright blue hair actually grows out of her head that color. Who is she? That is the question that haunts her, and she’s about to find out.

When beautiful, haunted Akiva fixes fiery eyes on her in an alley in Marrakesh, the result is blood and starlight, secrets unveiled, and a star-crossed love whose roots drink deep of a violent past. But will Karou live to regret learning the truth about?

Jeg har også netop anmeldt første bog i serien, hvis nogle skulle være interesserede, og hold da op hvor jeg håber, at forlaget snart udgiver den næste, for jeg vil super gerne vide, hvad der kommer til at ske i næste bog.
Hvad med her derude, har I læst den første bog, og hvad syntes I, og er dette en serie I gerne vil læse?

Skriv et svar

