Fokus på: Cassandra Clare dag 14

Cassandra Clare banner

Jeg beklager meget, at der ikke kom et indlæg i går, men jeg har lige haft lidt internet-problemer – jeg mistænker, at mit selskab gør det med vilje, for sidste gang der blev holdt noget større (blog touren med Helle Ryding), skete der det samme. Suk. Anyhow, I bliver ikke snydt for indlæggene, de kommer bare på løbende som mit internet gider virke. =)

Men i dag er jo dagen hvor der skal findes vindere, og der er blevet fundet hele tre vindere – 2 vindere af Dæmonernes by bogen og 1 vinder af urværksenglen, og jeg har ved hjælp af random.org fundet de tre vindere.

Vinderne blev som følgende:

Dæmonernes By vinder 1: Kathrine
Dæmonernes By vinder 2: Gülay

Urværksenglen vinder: mabrsa

Et kæmpe stort tillykke til jer tre! Jeg har sendt jer en mail, hvor jeg beder om jeres adresse, og hører jeg ikke fra jer senest onsdag, vil der blive trukket en ny vinder.

Jeg vil sige et kæmpe stort tak til jer alle sammen, for jeres skønne kommentarer. Det har været sjovt at læse med om, hvilket væsen I helst ville være, og I er kommet med nogle fantastiske bud på kommende Fokus-på forfattere. Tusind tak skal I have!

Skriv et svar

