Fokus på: Cassandra Clare dag 11

Cassandra Clare banner

Så blev vinderne trukket, og jeg kan kun sige, at det har været super fedt at se alle jeres kommentarer. Men lad os springe al snakket om hurlum-hejet over, og gå direkte til sagen.

De tre vindere blev følgende:

1. Sandra
2. Milla
3. Shandrill

Kæmpe stort tillykke til jer tre!!! Jeg har sendt jer en mail, og I må meget gerne sende mig jeres adresse. Hvis jeg ikke har hørt noget senest søndag, vil der blive trukket en ny vinder.

Det bliver et kort indlæg i dag, for jeg står i skrivende stund og skal til at gøre mig klar, for i aften skal manden og jeg ind og se filmen, og jeg glæder mig som et lille barn. Jeg håber desuden, at der er andre bloggere derinde som man kender, så man lige kan få sagt hej til de forskellige. =)

Endnu engang tillykke til de tre vindere, og rigtig god fornøjelse!

One thought on “Fokus på: Cassandra Clare dag 11

Skriv et svar

