Fokus på: Cassandra Clare dag 10

Cassandra Clare bannerDagen i går blev lige lidt hektisk, så der var desværre ikke tid til, at lave et indlæg – det beklager jeg virkelig! Klokken er lige nu et om natten, og jeg kan lige nå at skrive et indlæg inden sengetid (yep, jeg er 100% nattemenneske).

Senere i dag vil vinderne af billetterne blive trukket, og hvis I skynder jer, kan I stadig nå at deltage (selvom konkurrencen sluttede for en times tid siden) – men som sagt, skynder I jer, kan I stadig nå at deltage i konkurrencen og blive én af tre heldige vindere, som får 2xfribilletter til filmatiseringen af Dæmonernes by!

Og husk også konkurrencerne om bøgerne, hvor der er 2 stk. Dæmonernes by og 1 stk. Urværksenglen som udloddes. =D

I dag er også dagen, hvor manden og jeg skal i biffen og se filmen til forpræmieren, og hold da op hvor jeg glæder mig!!! I aften, klokken lidt over 18, vil filmen starte, og så vil vi endelig få vished – er den god eller skidt… Hvordan er skuespillerne… Følger de bogen eller afviger den… er effekterne gode… Lever den op til forventningerne… osv… osv… osv… Det bliver fantastisk spændende, og i morgen (den 22 august), kan I så læse min anmeldelse af filmen (hvilket for resten bliver den første filmanmeldelse her på bloggen), og forhåbentligt skal I alle sammen ind og se den her de nærmeste par dage, og har efterfølgende lyst til, at skrive en kommentar om hvad I syntes om filmen…

Skriv et svar

