Fokus på: Cassandra Clare dag 6

Cassandra Clare banner

Tænk engang, at der allerede er gået seks dage – alle konkurrencerne er i fuld sving, og det er så fantastisk, at læse alle jeres svar. Det er skønt at høre, hvilket væsen fra Cassandra Clares univers I helst ville være, hvis I kunne bestemme, og personligt syntes jeg også, at spørgsmålet omkring hvilke forfattere I ville anbefale en “Fokus på”-tour omkring, er rigtigt spændende at følge med i (doh, ellers ville jeg jo nok ikke have stillet spørgsmålet, griner), og hold da op hvor er der mange gode bud!!!

I dag skulle bogen “City of Ashes” anmeldes, og anmeldelsen kan I finde under dette indlæg. Jeg beklager, at den først er kommet så sent på bloggen, men jeg lagde dagen ud med at skulle til teoriprøve – som jeg bestod med kun 2 fejl!!! – og derefter skulle manden og jeg ud og fejre, og forkæle hinanden lidt med bryllupsgaver, da vi har bryllupsdag på søndag – tænk engang, at det allerede er et år siden, at vi blev gift… Det er jo helt vildt…

Jeg håber, at I alle har haft en fantastisk fredag og nu kan se frem til en weekend, fyldt med spændende læseoplevelser! Jeg ved i hvert fald, at jeg skal begrave næsen i en bog her i weekenden, for jeg er i fuld sving med den fantastiske “Clockwork Prince”, som jeg lige straks er klar med en anmeldelse af.
Rigtig god læselyst…

Skriv et svar

