Fokus på: Cassandra Clare dag 3

Cassandra Clare banner

Så er vi nået til tredje dag, og allerede nu, kommer anden konkurrence på banen. I går blev første bog i Cassandra Clares The Mortal Instruments serie “City of Bones” (på dansk Dæmonernes by) anmeldt, og I dag har I så mulighed for, at vinde bogen. SF film har været så søde, at sponsorere 2 stk. af Dæmonernes by (altså bogen på dansk) til en lille konkurrence, og der vil således være hele to heldige vindere.

City of Bones af Cassandra ClareOg som altid, skal I selvfølgelig svare på et lille spørgsmål for, at kunne deltage i konkurrencen, og denne gang lyder spørgsmålet således:

Hvad ville I helst være – Shadowhunter, vampyr, fe, varulv eller warlock?

Jeg ved ikke med jer, men personligt ville jeg nok vælge warlock (ligesom Magnus Bane, han er simpelthen den fedeste person i denne serie!!!) – seriøst, en blanding af udødelighed, magi, fed tøjsmag og, at man ikke altid er tvunget til at gøre det “rigtige” og kan forbande åndsvage personer og pudse dæmoner på dem – yep, thats me. =)

Konkurrencen løber til og med den 23. august og vinderne vil blive trukket den 24. august og få direkte besked. Og så er der kun tilbage at sige, at dette er en genial bog, så Skynd jer at deltage i konkurrencen(!), hvis I ikke allerede ligger inde med et eksemplar af denne skønhed, og good luck til jer alle sammen!
(Og yep, billedet er det engelske cover, men det er altså den danske version – som ser lige sådan ud, hvis man ser bort fra titlen – som udloddes.)

9 thoughts on “Fokus på: Cassandra Clare dag 3

  1. Jeg vil helt klart helst være varulv! Der er bare noget ultra sejt over både at være menneske, men samtidig varulv. Har altid været benhård varulv fan, og Dæmonernes By gjorde mig bare endnu mere fascineret af dem!

  2. Skyggejæger eller bare almindeligt menneske. Jeg har det egentligt fint som menneske, men skyggejæger er det der kommer tættest på. Jeg synes det er sjovt at læse om andre væsener, men det er sjældent at jeg selv drømmer om at være andet end mig.

  3. Tror også det må være warlock. Mest fordi jeg synes Magnus Bane er spændende i serien. Men det der med magi, og at han er sig selv, og ikke tilhører en eller anden gruppe, som man har forpligtelser overfor. Man kan mere gøre som man har lyst til, og har ikke alle mulige regler, der skal overholdes, som hvis man var skyggejæger, vampyr eller varulv.

  4. Jeg vil helst gerne være en fe. At jeg kan flyve med mine vinger, at jeg er helt farverig, og at jeg kan lave magiske ting😀

  5. Jeg vil helst være vampyr. Håber jeg bliver automatisk vild med blog minus lysten til at dræbe mennesker. Fordelen ved dem er at man ikke får en livstruende sygdom eller lignende.

  6. En varulv ville nok lige være mig. Nu tænker jeg ikke så meget på historien men bare varulve generelt. Bare den måde de kan skifte figur og den måde de løber gennem skoven på og jagter et dyr eller lign.🙂

  7. Jeg ville gerne være en vampyr, da de er super hurtige, virkelig effektive, de kan ikke dø af sygdomme eller i det hele taget dø OG de kan ikke blive såret af deres følelser.

Skriv et svar

