Fokus på: Cassandra Clare dag 2

Cassandra Clare banner

I dag er der så planlagt en anmeldelse af Cassandra Clares første bog “Dæmonernes by”. Da jeg allerede har bogen på engelsk, har jeg læst og anmeldt denne version, og på engelsk er titlen “City of Bones”. Skal jeg være ærlig, syntes jeg at Dæmonernes by passer bedre til denne bog, men man kan jo ikke ændre på en titel, når først bogen har fået den. =)

Jeg har før anmeldt “City of Bones”, men efter at have læst min (lettere dårlige) anmeldelse igennem, besluttede jeg mig for, at genlæse bogen, og skrive en ny anmeldelse af den. Min første anmeldelse gik ikke så meget i dybden med bogen, som jeg gerne ville, så her er altså en nyere (og forhåbentligt bedre) anmeldelse af den, hvor man kan få et lidt bedre indblik i bogens univers og personer.

Anmeldelsen kan I finde her: Anmeldelse af City of Bones.

Husk endelig, at der løber en konkurrence, hvor tre heldige vindere kan vinde 2 stk. billetter til Dæmonernes by! Og henne hos den skønne Frk. Hyms kan man også deltage i konkurrencen om fribilletter til filmen.

Skriv et svar

