Nye bøger på hylden #53

Hold da op hvor har jeg haft en travl uge – eller rettere, travle ti dage er det vel ved at være. Jeg har ligget vandret, og har derfor ikke haft tid til, at opdatere bloggen, men nu er jeg tilbage igen. Og jeg lægger ud med endnu et indlæg om de spændende bøger jeg har fået ind af døren.

Nye bøger på hylden #53 del 1

# A Natural History of Dragons af Marie Brennan
# A Shimmer of angels af Lisa m. Basso

A Natural History of Dragons er simpelthen den smukkeste bog jeg længe har set, og den er helt igennem fantastisk, men mere om det når anmeldelsen kommer. Jeg fik den af min skønne mand i januar, da jeg bestod min uddannelse, og med rette kunne kalde mig selv for boghandler – og hvilken gave skal en nyuddannet boghandler have? Yep, hun skal da have en bog. Hehe.
A Shimmer of Angels er en bog som jeg er i gang med at læse. Den er en del af min debut author challenge for i år, og også denne er super smuk at se på.

Nye bøger på hylden #53 del 2

# Kampen om Tronen af George R. R. Martin
# En Storm af Sværd af George R. R. Martin
# Kongernes kamp af George R. R. Martin

Disse tre skønheder må og skal man da bare have. George R. R. Martin er ekstremt kendt, og hans bøger er endda lavet til en TV-serie, som mange roser til skyerne. Jeg læste en smule af “Kampen om Tronen” på engelsk da jeg var yngre, men den fangede ikke, men nu må jeg prøve igen, for alle siger så meget godt om denne serie, og nu skal jeg altså se om ikke jeg kan fange bølgen. Desuden syntes jeg, at de danske udgaver af disse bøger er super skønne, så selvfølgelig skal de da stå og pryde hylderne her hjemme. =)

One thought on “Nye bøger på hylden #53

  1. Åh jeg var seriøst også gået i panik! Edderkopper er bare grumme!

    Jeg mindes en historie fra da jeg var omkring 11 år tror jeg +/- hvor jeg ryddede op på mit værelse og i en plastiklomme lå der den største kulsorte fede edderkop og sov. Den var virkelig klam! Jeg hyler op tager plastlommen i hjørnet med fingerspidserne, løber ind i stuen til min mor og smider den foran benene på hende og løber ind på mit værelse, lukker døren og gemmer mig under min dyne haha. Og min mor var ligeså bange for den som mig! 😛 Jeg ved ikke engang hvordan jeg kunne tage posen og løbe med den, for den vågnede jo der 😛

Skriv et svar

