Cover release: Infinite af Jodi Meadows

Uha, så ser det ud til, at coveret til tredje (og sidste bog, så vidt jeg ved) i Jodi Meadows New Soul serie, endelig er blevet frigivet, og hold da op hvor er det bare flot. Jeg har indtil videre syntes, at coversne til denne serie er helt unikke og super smukke, og denne tredje bog er bestemt ingen undtagelse.

Prøv og se det!

Infinite af Jodi meadows

Jeg syntes det er super flot!!! Jeg er vild med, at farverne har ændret sig, til de mere blå nuancer. Første bog var hovedsageligt rødt/orange med små strejf af andre farver, anden bog var delvist rød/orange og delvist blå, og tredje bog her er så domineret af de blå farver. Super super fedt.

Og til de af jer, som endnu ikke er gået i gang med denne serie, kan I læse min anmeldelse af første bog her, og herunder læse en lille tekst om denne tredje bog i serien (pas på, der kan være spoilere!!! Hvis I ikke har læst etteren, så kig kun på min anmeldelse!)

DESTRUCTION The Year of Souls begins with an earthquake—an alarming rumble from deep within the earth—and it’s only the first of greater dangers to come. The Range caldera is preparing to erupt. Ana knows that as Soul Night approaches, everything near Heart will be at risk.

FLIGHT Ana’s exile is frightening, but it may also be fortuitous, especially if she can convince her friends to flee Heart and Range with her. They’ll go north, seeking answers and allies to stop Janan’s ascension. And with any luck, the newsouls will be safe from harm’s reach.

CHOICE The oldsouls might have forgotten the choice they made to give themselves limitless lifetimes, but Ana knows the true cost of reincarnation. What she doesn’t know is whether she’ll have the chance to finish this one sweet life with Sam, especially if she returns to Heart to stop Janan once and for all.

With gorgeous romance and thrilling action, the final book in the Incarnate trilogy offers a brilliant conclusion to the compelling questions of this fascinating world, where one new girl is the key to the lives of millions.

Bogen er først planlagt til engang i 2014, og puha det føles som lang tid, men på den anden side er vi snart halvvejs igennem året (jeg har sagt det før, og jeg siger det igen – hvor blev tiden dog af), så det er jo alligevel lige om hjørnet. =)

Hvad syntes I derude om dette nye cover – er det ikke bare skønt?

One thought on “Cover release: Infinite af Jodi Meadows

  1. Nej, nej, nej. Det cover er næsten uhyggeligt smukt med alle dets skarpe farver og bløde konturer. Jeg kender intet til historien eller serien; men åh, et smukt cover kan altid inspirere mig til at starte et læseprojekt.

Skriv et svar

