Nye bøger på hylden #52

Jeg har lige til min gru opdaget, at det er over et halvt år siden, at jeg sidst udgav en indlæg med nye bøger på hylden. ET HALVT ÅR! Hvor pokker blev tiden af???

Oh well, jeg har fået en hel del bøger siden da, og jeg må desværre sige, at det kun er nogle af dem jeg viser jer, for jeg kan simpelthen ikke huske dem alle sammen (luksusproblem?). Jeg har desuden fået en del, som allerede er anmeldt, så dem har jeg altså også fravalgt (dem har I jo allerede set), så her det næste stykke tid, vil jeg udgive fire indlæg med hvad jeg har fået det sidste halve års tid… Som I kan se, har jeg skiftet den mørke baggrund på billederne ud med en lys i denne anledning, i et forsøg på at få bøgerne til at træde mere frem (det andet kunne godt blive lidt mørkt) og jeg håber I vil smide en kommentar med hvad I bedst kan lide – det lyse eller det mørke. Nå, men videre til det seriøse…

Jeg lægger ud med en bunke bøger til dette års DAC challenge:

Nye bøger på hylden #52-1

# The last Academy af Anne Applegate
# Taken af Erin Bowman
# Altered af Jennifer Rush

Disse tre skønheder er kun lige kommet ind af døren – manden syntes jeg skulle forkæles lidt, så jeg fik lov at snolle en amazon pakke for hans penge (det siger man jo ikke nej tak til, hehe).
Altered og Taken er begge Sci. Fi./Dystopiske mens The last Academy er Fantasy/paranormal. Specielt glæder jeg mig rigtigt meget til The last Academy, for den har fået rigtigt gode anmeldelser, og så er jeg jo en sucker for paranormale bøger som foregår på skoler. Me like. Begge de dystopiske lyder også ret gode, og nu er jeg jo blevet ganske glad for genren, så jeg håber at disse er lige så gode som de andre jeg har læst i denne genre.

Nye bøger på hylden #52-2

# Dualed af Elsie Chapman
# The Holders af Julianna Scott
# Legacy of the clockwork key af Kristin Bailey

Disse tre fik jeg for noget tid siden. Legacy of the clockwork key har jeg allerede læst, og mangler nu bare at anmelde. Det er en steampunk bog, og jeg må indrømme, at min erfaring med steampunk er somewhat limited og desværre også lettere skidt. Jeg elsker Clockwork Angel af Cassandra Clare, men ellers har jeg ikke haft vildt gode erfaringer med bøger i denne genre, og denne var ingen undtagelse, men mere om det i anmeldelsen. The Holders er Fantasy/paranormal og har fået nogle gode anmeldelser, så den glæder jeg mig til, og Dualed er Dystopisk, og jeg behøver vel ikke gentage hvad jeg syntes om denne genre, vel? (okay okay, den er fantastisk)…

Det var det for denne omgang. Som I kan se kommer der to billeder i hvert af disse indlæg i denne omgang, for 1. der er en del at vise jer, og 2. så kommer vi hurtigere igennem, så jeg ikke længere har så dårlig samvittighed, over ikke at få vist jer alle de nye skønheder, der er flyttet ind på mine hylder.

Rigtig god læselyst alle sammen.

Skriv et svar

