Vinderen af Ulvepige og Månebarn

ulvepige af Helle RydingOkay, dette indlæg er lige en dag forsinket, men der kom lige nogle ting i går, som gjorde, at jeg desværre ikke havde tid. Alle jeres kommentarer har været super spændende, og jeg ville sådan ønske, at jeg kunne sende et sæt til jer alle, for disse to bøger er altså fantastiske, men desværre er der kun ét sæt, og dermed også én vinder.

***

Og I er sikkert spændte, så jeg går direkte til det…
Vinderen af Serpina og Månebarn blev
My

***

Et kæmpe stort tillykke med bøgerne My! De er begge signerede, og jeg sender dem til dig, så snart jeg har fået din adresse. Som altid gælder det, at jeg sender en mail direkte til vinderen, og har jeg ikke høre fra denne inden en uge, vil der blive trukket en ny vinder.

Som sagt kom I alle sammen med en masse fantastiske grunde til, hvad det er ved disse bøger som gør, at I bare må læse dem, og jeg vælger her, at indsætte vinderens svar:

Da jeg læste Helles andre bøger – både Morganas kilder og Serpina – var det som om man blev taget med på en rejse, hvor der blev pustet til helt nye steder af éns fantasi.

At historierne er baseret på danske sagn gør det kun bedre, det giver mig nemlig mulighed for bedre at kunne relatere til hvordan man levede en gang, og hvad man troede på dengang.

Når man så har haft mulighed for at kunne relatere, giver det forståelse for hvordan vores verden og hverdag er blevet formet.

Så grundene til at jeg også gerne vil læse Ulvepige og Månebarn er både at komme med på en rejse, som giver én lyst til at læse videre og selv at digte historier, men også for at relatere og få forståelse.

– og da jeg har læst Serpina, er jeg selvfølgelig også spændt på at høre, hvad der videre sker hende.

Hvis I vil læse alle de andre fantastiske svar, kan I klikke her, og scrolle ned til kommentarerne i bunden.

Endnu engang, et kæmpe stort tillykke til My, og rigtig god læselyst til jer alle!

Skriv et svar

