Årets udfordringer – april og maj måned

I sidste måned skrev jeg ikke et af disse indlæg, fordi jeg kom i tanke om det halvvejs igennem måneden (hovsa). Der var alligevel ikke meget at skrive hjem om, desværre, så jeg besluttede mig for at vente.

 Det er dog gået lidt bedre i denne måned:

  • Jeg har fået læst fem bøger i månedens RR udfordring som i denne omgang var mandlig hovedperson, og jeg har fået anmeldt de fire bøger fra RR udfordringen i april måned som var enkeltstående bøger. Så alt i alt er jeg med på RR udfordringen, hvor jeg har sat mit eget personlige mål på 48 læste bøger i år.
  • På debut author challange udfordringen går det desværre rigtigt skidt. Jeg har dog fået læst én bog, og mangler nu bare at anmelde den, og jeg har fået købt yderligere seks bøger til udfordringen, så nu er det bare at komme i gang med at læse.
  • På anmeldereksemplar udfordringen går det faktisk rigtigt godt. Jeg har på nuværende tidspunkt læst og anmeldt 10 bøger (og mit mål var 20 i år) og jeg har læst seks mere, som så bare mangler at blive anmeldt. Når de er anmeldt, er der således kun fire bøger tilbage til at nå årets mål. Slet ikke skidt!
  • Mht. at få læst 80 bøger i år 2013, er jeg måske en smule (meget) bagud. I skrivende stund har jeg anmeldt 23 bøger, og når man tænker på, at det er slutningen af maj måned, burde jeg være oppe på 33 bøger som minimum. Hmm, jeg har dog fået læst langt flere bøger i denne måned, end de forrige måneder (9 bøger har jeg læst i denne måned), så måske hvis jeg holder stilen, kan jeg nå mit mål inden årets udgang.

Ellers har maj måned, været en helt igennem fantastisk måned, med Blog Tour og en masse masse aktivitet på bloggen. Jeg kom op og have udgivet hele 26 indlæg, hvilket er første gang i bloggens historie, at der er udgivet så mange indlæg på én enkelt måned, så YAY for det. Selvom det måske ikke går helt så strygende på nogle af udfordringerne som det måske burde, er der dog stadig liv på bloggen, og jeg syntes lidt, at jeg har fået gejsten tilbage, efter en (desværre) lidt stille periode.

Så nu er det bare at klø på, og komme videre med udfordringerne. I denne måned er det kvindelig hovedperson i RR udfordringen (og dem har jeg godt nok mange af, så det er bare et spørgsmål om at vælge), og så har jeg planer om at læse i hvert fald to bøger til DAC udfordringen.

One thought on “Årets udfordringer – april og maj måned

Skriv et svar

