Helle Ryding blog Tour – dag 4

Blog Tour side-banner 2Og her på fjerde dagen er der netforbindelse igen… Wee… Thank god for mine skønne medbloggere for deres anbefaling, at man kan bruge wi-fi igennem sin mobil… Og for min skønne underbo, hvis ipad jeg må låne… wee… Løsningen er ikke genial, men den virker, og de sidste 24 timer har bare bevist, hvor afhængig man er af, at kunne komme på internettet… Jeg føler at jeg trækker vejret for første gang i to dage, og jeg elsker det (jeg forestiller mig næsten, at jeg er halvt robot… På trods af hvor lidt af sådan noget her jeg har erfaring med… Hehe…)

Oh Well, væk fra internet brok og videre med dagens spændende blog Tour indlæg. I dag kan i henne hos  læsehesten læse et spændende interview med Helle Ryding… Jeg har selv læst det, og det er super godt, så kig forbi læsehestens blog og læs med…

Husk også, at i kan skrive spørgsmål og kommentarer til Helle Ryding ved at klikke på det grønne banner herunder… Jeg ved at hun meget gerne vil høre fra jer, så hold jer endelig ikke tilbage… Skriv skriv skriv… =)

Spørg Helle banner

Skriv et svar

