Helle Ryding Blog Tour – dag 3

Serpina af Helle RydingSå er vi på tredje dagen, og jeg må desværre lægge ud med at sige, at jeg er løbet ind i problemer. Dette arrangement har været undervejs i over et halvt år, alt er klappet og klaret – og så ryger internettet… Midt i helligdage… Og manden kan først komme tirsdag eller onsdag og kigge på problemet – derfor er dette indlæg også kommet alt alt for sent op – det beklager jeg mange gange…

Men men men, jeg må irritere samtlige naboer og misbruge deres internet de nærmeste par dage, og ellers må jeg en tur på biblioteket… Jeg er sikker på, at mine naboer allerede nu er ganske trætte af mig, men de slipper først, når jeg får internet igen – muhahaha… =)

Nå, men tilbage til dagens planlagte indlæg, for i dag skulle alle bloggerne anmelde den første bog i Helle Rydings skønne Klintespind serie “Serpina”.

Jeg har allerede læst og anmeldt Serpina, og min anmeldelse kan I finde her.
Det er en super god bog, og jeg er i fuld gang med Ulvepige (anden bog i serien) og indtil videre skuffer den bestemt ikke.

De andre blogger har også udgivet anmeldelser af denne skønne bog, og I kan læse deres anmeldelser her:

Alle disse skønne damer har skrevet en masse spændende om denne første bog i serien, så tag et kig forbi deres sider og læs hvad de har at sige.

I mellemtiden vil jeg gå ind og råbe lidt mere af min internetudbyder (stakkels den mand jeg har snakket med i dag!), og håbe at de kan speede tingene lidt op, eller finde en-eller-anden midlertidig løsning. Kryds fingre for mig. =)

God læselyst!

Skriv et svar

