Vinder af Slettet af Teri Terry

Til start vil jeg lige lægge ud med at sige tak til jer alle sammen, for jeres kommentarer i forbindelse med denne konkurrence. Jeg ved godt, at det ikke er første gang jeg spørger om dette, men jeg er hele tiden på udkig efter måder at forbedre bloggen på, og hvem bedre at spørge, end alle jer som bruger den og følger med i indlæggene. Det er simpelthen så fantastisk at få så meget ros, og jeg kan kun sige, at I har taget mig med storm! Jeg havde regnet med at få lidt ris og nok oss lidt ros, men hold da op hvor havde I meget positivt at sige, og jeg kan slet ikke begynde at beskrive med ord, hvor glad og stolt jeg er. Så tusind tusind tak. Jeg kan i hvert fald herfra sige, at jeg har taget alle jeres kommentarer til mig – både det gode, og det dårlige – og jeg har allerede en masse indlæg planlagt!

Og nu skal jeg nok stoppe min jappen, og komme til det som I sikkert alle sidder og venter på… Nemlig vinderen…

Og vinderen blev…
Gülay Fener

Et kæmpe tillykke til dig!

Jeg sender dig lige straks en mail, som du meget gerne må besvare med din adresse, og så sender jeg bogen af sted til dig hurtigst muligt. Som altid forventes det, at jeg hører tilbage fra dig/vinderen inden en uge, ellers vil der blive trukket en ny vinder.

Endnu engang skal I have tusind tak for jeres kommentarer! Det er fantastisk at høre fra så mange af jer!

Og… Så vil jeg lige her til sidst minde jer om, at det er i morgen den store Helle Ryding Blog Tour starter, så stay tuned folkens, for jeg tror det bliver super spændende. =)

Skriv et svar

