Sneak Peek: Slettet af Teri Terry #1

Slettet af Teri TerrySneak peek indlæggene er til for, at give en lille smagsprøve på en af de bøger jeg er i gang med at læse. Jeg vil ikke afsløre noget større fra handlingen i disse indlæg, men vil forsøge at fange en smule af historiens magi, så alle burde kunne læse med og lade sig fortrylle.

Det næste stykke tid vil jeg udgive nogle små sneak peeks fra Teri Terrys bog “Slettet”. Bogen er endnu ikke udkommet, men er sat til udgivelse den 1. maj, så dette er nogle små smagsprøver, som forhåbentligt kan fange jeres interesse, for denne bog er virkelig god! Det første Sneak Peek vil være i dag, mens de næste vil blive frigivet hver tirsdag op til udgivelsen.

Her er det første sneak peek ud af fire:

“Mor of far betragter mig i bakspejlet, mens vi kører op i en spiral fra parkeringskælderen under hospitalet mod udkørslen. Men det er kun rimeligt, eftersom jeg også betragter dem.
De spekulerer sikkert over, hvordan de har fået to så umage døtre, hvilket ikke har noget at gøre med hudfarven, som jeg ikke bør bemærke.
Amy sidder ved siden af mig på bagsædet. Hun er høj, barmfager og tre år ældre end jeg – altså nitten. Jeg er lille og spinkel med pjusket, lyst hår. Hendes er mørkt, kraftigt og tungt. Hun er va-va-voom, som en af de mandlige sygeplejere siger om en af sygeplejerskerne, han godt kan lide. Og jeg er…
Min hjerne leder efter et ord, som beskriver det modsatte af Amy, men kommer ikke op med noget. Og det er måske svaret. Jeg er et ubeskrevet blad. Og oven i købet et uinteressant ét.
Amy har en let, mønstret rød kjole på med lange ærmer, men hun trækker op i det ene, så jeg kan se hendes Levo. Jeg spærrer overrasket øjnene op. Hun er altså også blevet Slettet.”
Citat fra Slettet af Teri Terry side 15, Nyt Nordisk Forlag Arnold Busck

Dette er et lille indblik fra andet kapitel. Næste sneak peek er på tirsdag, og her vil jeg vise jer et af mine yndlingssteder i denne bog – bare en kort tekst, som jeg tror vil ramme enhver katteelsker lige i hjertet.

3 thoughts on “Sneak Peek: Slettet af Teri Terry #1

Skriv et svar

