Cover release: The Iron Traitor af Julie Kagawa

Sidste måneds udfordring i RR var feer, og jeg valgte at give mig i kast med Julie Kagawas “The Iron Fey” serie, og jeg elskede den (men mere om det i anmeldelserne, som jeg gerne skulle få tid til at lægge op meget snart). Til min glæde, og forfærdelse, har hun skrevet endnu en serie i samme univers (glæde-delen), som dog omhandler vores hovedpersons lillebror (forfærdelses-delen, ikke mere Meghan?). Første bog i denne nye serie, som for resten hedder “The Iron Fey; Call of the forgotten” er udkommet og har titlen “The Lost Prince”, og anden bog “The Iron Traitor” er på vej. Til mit held er coveret til anden bog netop blevet frigivet, så det syntes jeg da lige, at jeg vil vise jer – prøv lige at se hvor fint det er:

The Iron traitor af Julie Kagawa

Jeg har aldrig syntes at coversne til denne serie er super smukke, men de er unikke og man er ikke det mindste i tvivl når man ser dem. Dette nye cover er heller ikke et “wow-jeg-tror-jeg-dør-af-begejstring”-cover, men det er dog langt det flotteste hidtil, efter min mening. Jeg vil endda indrømme, at han er en smule mums, ham den skønne fyr på coveret – og se de øjne… Pretty!

Her er en smule om første bog i denne nye serie, til de som er nysgerrige:
(advarsel, læs det ikke, hvis du ikke har læst første serie)

Don’t look at Them. Never let Them know you can see Them.

That is Ethan Chase’s unbreakable rule. Until the fey he avoids at all costs—including his reputation—begin to disappear, and Ethan is attacked. Now he must change the rules to protect his family. To save a girl he never thought he’d dare to fall for.

Ethan thought he had protected himself from his older sister’s world—the land of Faery. His previous time in the Iron Realm left him with nothing but fear and disgust for the world Meghan Chase has made her home, a land of myth and talking cats, of magic and seductive enemies. But when destiny comes for Ethan, there is no escape from a danger long, long forgotten.

The Iron Traitor er indtil videre sat til udgivelse den 22 oktober 2013, så der er heldigvis ikke lang tid endnu, og mon ikke jeg bliver nødsaget til at læse denne serie også, og håbe, at jeg syntes lige så godt om Ethan som jeg syntes om Meghan.

2 thoughts on “Cover release: The Iron Traitor af Julie Kagawa

  1. Jeg elskede coversne til selve Iron Fey, den med Meghan. Synes de var så smukke!
    Coveret til The Lost Prince, var jeg ikke vild med. Heller ikke selve bogen. Den var okay, men bryder mig ikke om Ethan :/
    Coveret til denne er jeg dog ret vild med 🙂

    • Jeg syntes også at The Lost Prince var det grimmeste af coversne… Hehe… Min største ærgrelse er dog, at bøgerne kun fås i paperback… Jeg gad sku godt have denne serie stående i flotte hardback udgaver på hylden…

Skriv et svar

