Årets udfordringer – Marts måned

Oh well, marts måned er gået nogenlunde som februar – alt for hurtigt, og jeg har desværre fået anmeldt og blogget alt alt for lidt. Til gengæld har jeg fået læst fem bøger (hvilket langt fra er nok), så rent læsemæssigt er det endelig begyndt at gå i den rigtige retning – nu skal jeg så bare have anmeldt bøgerne.

Jeg er til gengæld blevet færdig som elev i den boghandel hvori jeg har været de sidste to år, så nu kan jeg altså for alvor kalde mig boghandler… Og arbejdsløs… Men så er der mere tid til læsningen.

  • Med andre ord, er der ikke så meget at sige i forbindelse med mine udfordringer, andet end, at det går helt af h. til, men jeg er begyndt at finde læselysten igen, så det er da altid noget.
  • Den ene af de bøger jeg har fået læst er en Debut author bog, så nu er jeg da endelig kommet i gang (nu skal den så bare anmeldes), og jeg har fået købt yderligere tre DAC bøger som jeg skal have læst, så nu er der da ingen undskyldning for ikke at komme i gang med den udfordring.
  • Jeg har fået læst fire bøger til månedens Ryd Reolen udfordring, så på det punkt er det faktisk gået meget godt i denne måned – hvis man lige ser bort fra det faktum at jeg endnu ikke har fået anmeldt dem
  • På anmeldereksemplar området er det ikke gået så godt, men næste måneds udfordring er “enkeltstående” bøger, og der har jeg ikke særligt mange at gå i gang med, så min plan er at gå lidt i krig med anmeldereksemplarerne i stedet.

Jeg håber jeres andres udfordringer går lidt bedre end mine, og jeg kan godt se på det hele, at jeg virkelig skal til at tage mig sammen for at indhente det forsømte. Mon jeg kan nå det endnu?

One thought on “Årets udfordringer – Marts måned

  1. Hvvor er det spændende – hvilke DAC bøger har du fået købt? 🙂
    Stort tillykke med at du er blevet færdig, hvor er det dejligt for dig! Og jeg glæder mig virkelig til at læse din anmeldelse af Legacy of the Clockwork Key så jeg ved om jeg skal købe den 😛

Skriv et svar

