Sneak peek: The Iron King af Julie Kagawa

The iron king af Julie KagawaKender I det der, at man har en hel uges ferie og tænker “wohoo, så skal jeg nå en hel masse (på bloggen)”, og pludselig er ferien slut, og man har faktisk ikke nået en skid. Sådan er det lige nu. En hel uges ferie blev til to indlæg og desværre ikke særligt meget læst, men til gengæld ser vores hjem for en enkelt gangs skyld ganske pænt ud – jeg kom igennem nogle af de der kæmpe-bunker som har ligget og grinet af mig siden jul…

Anyhow, bare lidt tanker, om hvor hurtigt én enkelt uge egentligt går. Jeg har dog fået læst en lille smule, og da månedens tema er feer, er jeg gået i krig med The Iron King af Julie Kagawa, som jeg syntes I skal have et lille sneak Peek af.

“Then something wierd happened.
I hadn’t even touched the keys when the computer screen blipped on. <when I paused, my fingers hovering over the board, words began to scroll across the screen.
Meghan Chace. We see you. We’re comming for you.
I froze. The words continued, those three sentences, over and over. Meghan Chace. We see you. We’re comming for you. Meghan Chace. We see you. We’re comming for you. MeghanChace. Weseeyouwe’recommingforyou… over and over until it completely filled the screen.
Citat fra The Iron King side 22.

Jeg har hørt så meget godt om denne serie, at nu må jeg bare læse den. Endnu er jeg ikke nået så langt, men so far so good, så jeg er spændt på hvordan historien udvikler sig.

Skriv et svar

