Cover release: Ulvepige og Månebarn af Helle Ryding

Så er jeg tilbage igen (igen), og endnu engang mange gange undskyld for den manglende aktivitet på bloggen. Flere har kommenteret at der ikke har været så mange indlæg på det sidste, og det beklager jeg virkelig, men der har været en hel masse at se til. Men I’m back og med spændende nyheder…

Som mange nok ved, udkommer næste bind om Serpina lige straks, men men men, der udkommer ikke kun én bog, men hele to. Helle Ryding og forlaget har nemlig besluttet sig for, at denne serie skal være en trilogi, og hvad kan man sige andet end: BONUS. Så er der nemlig mere at læse. Her er hvad Helle Ryding skriver på sin hjemmeside:

Det er ikke altid nemt at planlægge, hvor mange bøger en fortælling kommer til at fylde. Ikke før historien runder sig om sig selv, og det sidste punktum er sat.

Engang planlagde jeg at fortælle Serpinas historie i bare én bog. Men Serpina er ikke nem at styre. Hun kræver sin plads, før hele hendes historie er fortalt, og derfor blev én bog hurtigt til to. Og nu bliver to bøger til tre!

At der kommer endnu en bog i serien betyder dog ikke, at vi skal vente længere på afslutningen, for begge bøger udkommer nemlig samme dag. Den 24. maj kan vi således se frem til hele to nye bøger i denne skønne serie, og uhhh hvor jeg glæder mig. Første bog får titlen “Ulvepige” (som vi jo allerede kender), mens anden bog kommer til at hedde “Månebarn”.

ulvepige af Helle Rydingmaanebarn af Helle Ryding

Begge er super smukke, men jeg kan helt klart bedst lide coveret til Månebarn. Jeg elsker de kolde blå farver, den lidt disede stemning, samt dét faktum, at der sker lidt mindre på coveret, end der gør på ulvepige-coveret (det kan godt virke en lille smule rodet). Men men men, begge ser super godt ud, og for pokker hvor jeg glæder mig til, at disse to skønheder kan pryde min reol side om side med de andre af Helle Rydings bøger.

Nogle af jer andre derude som glæder sig lige så meget som mig, til udgivelsen af disse skønheder?

Skriv et svar

