Årets udfordringer – Februar måned

Puha hvor er februar gået hurtigt, og jeg har ikke nået halvdelen af det jeg gerne ville, men med bogudsalget som skulle forberedes i butikken, har der desværre ikke været særligt meget overskud. Jeg har dog fået købt nogle bøger på udsalget (en del kogebøger og boggaver, men også lidt til mig selv), så der er da kommet en smule nyt til reolen. Hvad med jer, har I fået købt noget spændende?

Februar måned gik desværre ikke så godt rent udfordringsmæssigt.

  • Der er stadig ikke nogle anmeldelser i min debut author challange, da Amazon ikke har kunnet sende mig min bog (A shimmer of angels), som jeg forudbestilte flere uger før udgivelsen. Jeg skal snart have købt nogle flere bøger til denne udfordring, men de skal jo lige udkomme før man kan købe dem. =)
  • Jeg skulle nå at læse og anmelde syv bøger, for at kunne følge med i mine 80 læste bøger i år, og det nåede jeg desværre ikke. Det blev kun til fire bøger i denne måned, så på nuværende tidspunkt er jeg tre bøger bagud. Det håber jeg på at kunne indhente i denne måned.
  • Af anmeldereksemplarer nåede jeg to, hvilket passer fint, og denne udfordring er jeg faktisk en del foran i, så endelig en smule positivt.
  • Og sidst men ikke mindst kunne to af de læste og anmeldte bøger komme under Ryd Reolen udfordringen, som havde emnet “Kjole på coveret”. Jeg har ikke mange bøger der passer ind i denne kategori, men jeg havde dog forventet at få læst flere, så selvom to er én mere end man egentligt skal klare om måneden, er det stadig ikke det jeg havde sat mig for.
  • Næste måneds udfordring er feer, og der har jeg faktisk en del bøger, så forhåbentligt kan jeg få læst og anmeldt en del flere bøger i Marts måned, og få indhentet noget af det forsømte.

Der sker mange ting, og foruden bogudsalget, har jeg haft en del forlags-relevante ting at se til (ikke mere om det nu, men jeg skal nok fortælle om det når jeg kan, men jeg kan dog sige, at det er noget jeg er helt vild omkring), og så har der været en masse familiemæssigt, så alt i alt har februar måned været en meget travl måned, med en del mindre læse-tid end normalt.

Jeg håber dog I har fået læst en hel masse spændende bøger!

Skriv et svar

