Boghandler!!!

Så er det officielt – jeg er hermed boghandler… Af hjerte og på papirer…
Det er helt vildt! Jeg kan slet ikke fatte det!

Det var mega stressende i dag, for jeg sad og lavede min præsentation lige inden jeg skulle ind, men sådan er det når hjernen står af hver gang man ellers kigger på den… Men på trods af sent lavet præsentation, gik jeg ind til eksamen, og gav den gas – og jeg fik et 10-tal, hvilket jeg er meget meget tilfreds med…

Så nu er jeg kommet hjem, efter at have været ude med en veninde og hendes mand og fejre med en god middag, og nu kan jeg endelig slappe af. Det sidste halve år har denne fagprøve fyldt rigtigt meget, så man har pludselig et stort hul i ens skema, som sikkert hurtigt bliver fyldt ud af en masse andet spændende… Desuden har fagprøven været en af de ting, som tog meget tid fra bloggen, så forhåbentligt har jeg mere tid og overskud fra nu af…

Anyhow, som boghandler får man ikke nogen hue, men vi blev enige på holdet om, at en boghandler hue ser således ud:

Boghandler hue

Undskyld det slørede billede, men mobil-kamera og mørkt rum, er ikke den bedste kombi…
I det mindste er der en glad nyuddannet boghandler på, så det hjælper da lidt på det.

Jeg håber I alle sidder med næsen i en bog! Og rigtig god aften til jer alle!

9 thoughts on “Boghandler!!!

  1. Wee! Tillykke! :3 Bliver helt varm af at se det billede, gid de lavede sådanne hatte! Ih hvor er du altså god😀

  2. Et stort Tillykke med den vellykket Eksammen, et 10 tal er virkelig flot🙂 kan godt forstå du er glad😀, og Jep sidder som altid med næsen i en bog,kom jo til at købe The Hunger game 1 selv om der endlig endlig ik var penge til den og ja det er jo en bog man ik kan slippe igen fandt jeg ud af🙂

  3. Sådan! Tillykke med det – og ja, det er da den fineste studenterhue, man kan få😀

    Håber det også giver lidt bedre tid til det, der er sjovest – nemlig at læse gode bøger😉

  4. Kæmpe tillykke med du nu er uddannet boghandler:) er kun en smule misundelig, ville selv elske at være en del af bøgernes verden..! Alt glæde og Held herfra

Skriv et svar

