Overvejelser…

Jeg sad lige og tænkte på, at jeg da endnu ikke har fået opdateret jer mht. alle mine  mærkelige tanker, om hvad der skal ske her på bloggen.

First off har jeg besluttet at droppe det med, at ændre rose-karaktersystemet til stjerner, for selvom jeg er vild med stjernerne, er jeg også helt vild med roserne, og de af jer (over halvdelen) som stemte på roserne, kom netop med de samme argumenter, som jeg så længe har gået med selv… Og som en ny en, var der mange af jer som skrev, at roserne ligesom er mit kendetegn, og det var noget jeg ikke rigtigt havde overvejet før… Så ja, roserne bliver på siden (for nu i hvert fald) og så må jeg bare tage kampen op med folk når de kalder dem åkander, tulipaner eller whatever. Griner.

Jeg har stadig nogle nye ting som jeg gerne vil indføre her i år 2013. For det første vil jeg gennemgå alle anmeldelserne og give dem mere end én kategori – er en bog fx både fantasy og paranormal romance, vil jeg sørge for at den kan findes i begge kategorier i stedet for kun den ene, henne i højre side af siden (under kategorierne). Desuden har jeg planer om at lave nye kategorier, hvor man kan finde anmeldelserne efter karakterer, så er man fx kun interesseret i anmeldelser med fem roser, kan man vælge at søge udelukkende på dem.

Jeg har flere småting der ligger og rumsterer, men om det bliver til noget seriøst, vil tiden vise. Ovenstående vil dog blive gennemført her på bloggen, men det vil komme til at tage noget tid, så jeg er lige nødsaget til at udskyde det til en gang i februar hvor tiden er lidt mere til det.

Lige her de næste par dage kommer der nok ikke til at ske det store her på bloggen, for jeg er ved at forberede mig til min eksamen, som jeg skal op til på torsdag… Med andre ord, kan jeg efter torsdag kalde mig boghandler, med papir og det hele til at bevise det. Jeg glæder mig til at blive færdig med eksamen, og selvom jeg sådan set skal forblive i butikken som elev indtil slut marts, er jeg i realiteten udlært så snart jeg har bestået eksamen, så mon ikke vi skal ud og spise lidt god mad på arbejdet og sådan, når det hele er slut.

Jeg håber I krydser fingre for mig, og i mellemtiden ønskes i alle en rigtig god læselyst!

 

6 thoughts on “Overvejelser…

  1. synes da lige jeg vil sige pøj pøj med det på torsdag :),kan godt forstå du glæder dig til det er overstået, ja det var os en af mine drømme at arbejde i en boghandel eller på et bibliotek,men ak så heldig skulle jeg ik være,blev syg og havnede på førtidspension istedet 😦

    • Tak skal du have… Det er forfærdeligt når man ikke kan det man drømmer om! Jeg håber på en dag at komme ind for et af forlagene… Men det må tiden jo vise om jeg kan…

Skriv et svar

