Verden gik ikke under!

I går sagde vi alle sammen farvel til året 2012 og goddag til 2013, og for lige at sige noget som alle nok ved: 2012 var IKKE året hvor jorden gik under. Thank God for det, for hold da op hvor ville jeg ærge mig over alle de skønne bøger, som jeg ikke havde fået læst. Laughs.

År 2012 har på så mange måder været et helt fantastisk år – specielt for mig personligt.
Det var nemlig året hvor jeg blev gift med min skønne skønne mand…
Året hvor jeg fik en fantastisk bryllupsrejse til Spaniens land, og fik genset det smukke sted hvor jeg boede en del år som barn…
Det har været et år fyldt med skoleophold sammen med skønne skønne bogglade mennesker…
Og et år med Fagprøve og opgaveskrivning – og når det hele er om Rasmus Klump, er det slet ikke så skidt som det lyder…

Men det var også et fantastisk bog år…
Det var nemlig året hvor bogforum flyttede til Bella Centeret og jeg havde en vidunderlig dag (og weekend) sammen med den skønne Frk. Hyms…
Året hvor jeg rundede 150 anmeldelser på bloggen…
Året hvor jeg fik en fjerdeplads i Kultur for unges kåring af de bedste fem danske ungdomsbogbloggere…
Året hvor jeg fik skiftet design og gjort en masse nyt på bloggen…
Året hvor jeg gang på gang fik bekræftet hvor mange skønne læsere der med jævne mellemrum besøger min blog…

Og jeg kunne blive ved. År 2012 har med andre ord været et fantastisk år, og selvom det er lidt trist at slutte et så spændende år, ser jeg også frem til år 2013, som forhåbentligt vil være en hel del mindre travl, og hvor jeg forhåbentligt vil få en hel del mere tid til bøgerne og bloggen.

Jeg vil gerne takke jer alle sammen for jeres tålmodighed, for specielt her hen mod slutningen af året, er bloggen gået lidt i stå. Det er bestemt ikke fordi jeg har mistet lysten til at blogge, men med bryllup, skole, opgave og julehandel har tiden desværre ikke været til det (December måned blev til min store skræk den dårligste måned rent indlægsmæssigt i over 2 år), men i morgen sætter jeg punktum på min opave, julehandlen er overstået, bryllupet afholdt med fest og farver, skolen er afsluttet og min dejlige(!) mand har udstyret mig med hele to bogpakker i denne måned, så nu skal der læses… og anmeldes… Og blogges om alle de skønne bøger som kommer i år 2013, for hold da op hvor kommer der meget spændende…

Jeg håber I alle er kommet godt ind i det nye år! Jeg glæder mig til at give den gas med anmeldelserne og udfordringerne, for selvom jeg (igen) i år ikke fik gennemført mine udfordringer (tsk tsk), er tredje gang lykkens gang, så i sammarbejde med min største sponsor (min mand som ofte forkæler mig med bøger), den skønne Frk Hyms (som jeg har lavet en af årets udfordringer med) og alle jer skønne mennesker derude som læser med, vil jeg give den alt hvad jeg har, og forhåbentligt få et endnu bedre bogår end sidste år.

Rigtigt godt nytår til jer alle, og god læselyst i det kommende år!!!

2 thoughts on “Verden gik ikke under!

Skriv et svar

