Glædelig jul…

Så er det endelig blevet jul igen, og hold da op hvor har det været en lang december måned. Jeg beklager mange gange, at jeg har været så inaktiv her på bloggen, men jeg har simpelthen arbejdet rumpen ud af bukserne, og når jeg endelig har haft en smule fri, har jeg sovet, sovet og sovet. Hehe. Men i det mindste har jeg sørget for en masse skønne boggaver under juletræerne i år!!!

Så her på falderebet vil jeg såmænd bare ønske jer alle sammen en rigtig glædelig jul. Jeg håber I alle får en skøn dag med familie og venner, god mad og lækre gaver, og så ses vi forhåbentligt en hel del mere efter julen…

Rigtig rigtig glædelig jul herfra!

4 thoughts on “Glædelig jul…

    • Eich hvor lækkert… Der var slet ingen boggaver under træet til mig i år, men til gengæld fik jeg lov at snolle bøger på amazon på mandens regning, så jeg brokker mig ikke… Hehe…

  1. Glædelig jul til dig også 🙂

    Jeg glæder mig til at læse dine kommende anmeldelser i det nye år 😉

    Jeg var så heldig at der lå 3 nye bøger til mig i år! Den tomme plads, Beautiful Creatures, og Jæger, i krig med elitien. Så skønt! 🙂

    • Uhh hvor lækkert!!! Meget forskellige bøger, men så er der da noget at hygge sig med her i det nye år. =D
      Og don´t worry, jeg har masser af anmeldelser planlagt – håber dog på et noget mere produktivt år end i år, men der har jo også været både skoleophold, eksamener, bryllup m.m. Hehe…

      Ja jeg fik også tre bøger. Manden gav mig lov at bestille nogle via amazon (på hans regning), som jeg så fik den 23 (viser dem snart – men det er City of fallen angels af Cassandra Clare, The calling af Kelley Armstrong og Spell bound af Rachel Hawkins)… =)

Skriv et svar

