Stjerner vs. roser

Jeg har længe overvejet at gå væk fra roserne som karakter (4 ud af 5 roser osv), da 1. det er lidt tøset, og jeg vil egentligt gerne have, at denne blog henvender sig til begge køn, og 2. mange kalder dem blomster (okay), lotusblomster (stadig tilforladeligt) og åkander (ikke særligt spændende, og det er desværre dette de ofte kaldes)…

Jeg har det sidste års tid gået og overvejet hvad man så kunne bruge, og kreativ som jeg er, er jeg havnet på noget så traditionelt som stjerner – igen. Hehe.

Lige meget hvad jeg overvejer virker det bare ikke “rigtigt”, så derfor er jeg havnet på stjernerne.

Så spørgsmålet er, hvad kan i bedst lide – de traditionelle roser (aka. åkander)

4 blomster sort

Eller disse stjerner…

4 stjerner

Jeg håber i vil bruge bare to sekunder på at smide en kommentar, om hvilken I bedst kan lide. Skal jeg være ærlig hælder jeg mest til stjernerne, nok på grund af at de gyldne farver passer ret godt til det nye design, men det kunne være sjovt at høre andres meninger også…
Jeg har også overvejet at lave stjernerne i de samme mærke farver som roserne har, for at beholde det røde… som fx disse…

4 stjerner rød
Hvad syntes I?

Hvis I er interesserede i at se stjernerne i brug, kan i kigge på denne anmeldelse, hvor jeg har eksperimenteret lidt.
Vil i kigge nærmere på roserne, er de på alle andre anmeldelser. =)

Glæder mig til at høre hvad I syntes…

14 thoughts on “Stjerner vs. roser

  1. Jeg kan rigtig godt lide åkandernes/roserne/lotusblomsterne – som jeg i øvrigt aldrig har tænk på som nogen af delene 😛
    Ved faktisk ikke rigtig hvad jeg har tænkt dem som .. Men jeg kan rigtig godt lide dem, fordi de har sådan en lidt gothiv vibe over sig – me like! Og så synes jeg faktisk ikke rigtig de er specielt tøsede? Men hvis du gerne vil over til stjerner, så synes jeg helt klart de skal være røde 😀

  2. Jeg synes at du stadig skal beholde roserne.. Det er dem der gør din blog så speciel. Der er fx ingen andre der har det, så det er ligesom at den “tilhører” din blog. Det var det der fangede mig da jeg så din blog for første gang. Og jeg har altså fuldt med i lang tid nu…

  3. Altså jeg kan bedst lide roserne, hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg ved godt, du nok ender med stjernerne, men det er bare så almindeligt. Og roserne minder mig bare så meget om din blog. Desuden synes jeg at den orange/røde passer så smukt til din baggrundsfarve.
    Men jeg tror bare sådan generelt at jeg skal være besværlig 😉
    Og så kommer jeg lige med et langt ude forslag: Har du prøvet med lidt mere blomster-agtige blomster? Hvis det giver mening haha 😉

  4. Det er altså noget af det fede ved den at det både er drenge og piger der kan se den, Nu ved jeg ikke hvor langt i er men jeg tror at i bliver overrasket over slutningen, det gjorde jeg ihvertfald 😛 Jeg har ikke nogle af sæsonerne, men man kan få hele boksen, med alle 4, og den ønsker jeg mig til gengæld 🙂

    Ja det samme her!, jeg så sæson i først, og læste bøgerne bagefter og jeg synes at de var mærkelige, tit tænker jeg også på om serien vil ha været lige så god, hvis de gik efter bøgerne, hvad tror du?

    Hm det er et godt spørgsmål du stiller! Jeg kan bedst lide de traditionelle roser, for det gør din side mere personlig og unik. men jeg kan godt se det med at man ikke kan se dem, kunne du ikke lave dem lysere? i en rød eller gul farve, så de passer til temaet.. 🙂

  5. Jeg synes bedst om de gyldne stjerner. Det passer godt til designet, da kategorierne, arkivet o.s.v er i den samme farve.

Skriv et svar

